t-bird Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg har idag en upartisjonert HD på 40GB og som nevnt i headingen skal jeg installere en ny 80GB WD 7200 disk og lurer på hvordan jeg skal få dette til på en enkel og grei måte. Den gamle disken har selvfølgelig C: partisjon med Win XP installert som OS og endel andre viktige data. samtidig har jeg en DVD spiller og en CD/RW spiller hhv E: og D: Planen er å sette den nye HD som master og partisjonere og installere OS på den slik at den får partisjonen C:, men vil den komme i konflikt med den gamle HD som nå har partisjonen C: etter at den blir satt inn som slave? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Nei så lenge den står som slave er det ikke noe problem, du bør formatere den etter du har fårt over filene du skal ta vare på. Det å formatere den er lurt, da er du er garantert å ikke få noe konflikt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Er det ikke bedre å ha den 40GB'n som master og bruke 80GB'n til lagring? Eg har nå en 20GB til os/programe/spill altså c: og en 30gb til lagring av filmer/musikk/xxx Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Du får ikke mange filmer/spill/xxx på 30gb. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 08:15, skrev It's me:Du får ikke mange filmer/spill/xxx på 30gb. xxx har eg på cd'r eg skrv det bare for fun [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-28 08:29 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå