hallla skjer a? Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hei er det noen som kan tegne styling til en calibra? ser på styling til opel calibra på nettet men finner ikke noe jeg vill ha. kan noen plic tegne noe styling som jeg entluent kan lage? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Spar heller penger så du får kjøpt ordentlige saker istedet for å lage av papp og tre Her har du iallefall en tegning av en spoiler, litt vanskelig å lage hvis du ikke har tilgang til et ordentlig verksted. http://images.aucland.com/ImgUsers/4/416/4...27194_2_Big.jpg Endret 18. januar 2007 av Impetus. Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Spar heller penger så du får kjøpt ordentlige saker istedet for å lage av papp og tre[/url] 7749580[/snapback] Det er da fullt mulig for oss vanlig dødelige å støpe i glassfiber Lenke til kommentar
hallla skjer a? Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 hvet om noen som kan støpe i glassfiber men det hjelper meg ikke når jeg ikke har tegning til han. derfår jeg lurer på noen kan tegne her. trenger ikke å være noen mål på det Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Bruk pengene på motor i steden, F&F biler er ut, og masse tupperware på bil er ikke kult... eller enda bedre, kjøp deg noe annet, som drar i riktig ende... Bare IKKE kjøp EPA! Lenke til kommentar
hallla skjer a? Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 blåse jeg i er ute etter at bilen blir pen ikke hvor fort den går Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Bruk pengene på motor i steden, F&F biler er ut, og masse tupperware på bil er ikke kult... eller enda bedre, kjøp deg noe annet, som drar i riktig ende... Bare IKKE kjøp EPA! 7750793[/snapback] Snakk om å skrive useriøs bullshit la fyren gjøre som han vil gjøre Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Helt enig med Maso. Akkurat som jeg skulle sagt til en som liker peanøtter veldig godt: Peanøtter er ut da teiten, det er ikke kult. Kjøp deg heller noe annet! OT: Du kan jo spørre noen som er gode i Adobe Photoshop, da får du garantert mange fine tegninger Endret 19. januar 2007 av CrazyEagle Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har hostet opp noen plasser du kan høre om dette Bilforumet`s photoshop tråd for modding Calibra.no Elements User (engelsk) Photoshopchop (engelsk) Lenke til kommentar
hallla skjer a? Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 takker MaSo gode råd der Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Bruk pengene på motor i steden, F&F biler er ut, og masse tupperware på bil er ikke kult... eller enda bedre, kjøp deg noe annet, som drar i riktig ende... Bare IKKE kjøp EPA! 7750793[/snapback] Han skal ha STYLING, ikke motor. Gidd kom med "du skal gjøre det og det"CRAP når han sier han vil ha styling, er han sikkert ikke intr i motor Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 takker MaSo gode råd der 7762302[/snapback] Bare hyggelig, vist du får hjelp til dette så post tegningene her. Synes dette høres riktig spennede ut Lenke til kommentar
hallla skjer a? Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 skal legge ut bilde her når tegningen blir ferdig. men ingen svar enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå