cravenn Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei, Jeg får som sagt ikke dvalemodus til å fungere. Jeg trykker på "Dvalemodus", men det går ut av det etter et millisekund og på oppgavelinjen kommer det er gul trekant med utropstegn inni som sier: "Ikke nok systemressurser til å fullføre API". Hva er galt, og kan dere hjelpe? På forhånd takk Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei, Hvor mye plass har du igjen på C:? Hvis det er mindre plass igjen enn størrelsen på RAM så funker ikke "dvale". Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 13.5GB plass, jeg har 2GB RAM.. Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Da var det ikke det som var feilen. Har du prøvd å disable dvalefunksjon, slette hiberfil.sys (hvis det ikke gjøres automatisk - husk å velge "vis skjulte filer"), reenable dvalemodus og prøve igjen? Kan også være noe med ACPI drivere. Vel verdt å se hva du kan finne på produsentens hjemmesider. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Skal teste det nå, tusen takk for hjelp Edit: Jeg finner ingen hiberfyl.sys, jeg har forresten norsk Windows XP Pro SP2. Endret 18. januar 2007 av Craves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå