Swingeling Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hei Jeg har kjøpt meg en ny HD, finner den i enhetsbehandling osv.. men får ikke brukt den. Den kommer ikke opp i min datamaskin som cd-rom og den andre HD'en gjør :s Den nye HD'en: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320128 har også en western digital, også Serial ATA Hva må jeg gjøre for at jeg kan få brukt den nye? Hehe, glem det... fant det ut Endret 17. januar 2007 av Swingeling Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hehe, glem det... fant det ut 7743720[/snapback] Jeg og sikkert flere andre klarer ikke styre nyskjerrigheta nå. Fortell nå hva du gjorde Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 han formaterte sikert den nye disken, det måtte jeg gjøre fpr og få de til og funke Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) sett den som harddisk i bios og enable porten som du har satt i for harddisekn. formater den som NTFS! IKKE hurtigformater Endret 20. januar 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
snole Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det man bør være obs på er at har man først formattert til NTFS er det vanskelig (umulig?) å få den til FAT32 eller annet. Fant det ut da jeg vurderte å installere en linux sak, og fikk vite at linux kun kan lese fra NTFS, og bruker eget filsystem evt FAT32. Så hvis man skal ha Linux og Windows på samma disk, må man ha en NTFS for Windowsen, FAT32 for å kunne flytte filer lett mellom Linux og Windows, og en partisjon for Linux. Correct me if I'm wrong, jeg er en linux noob. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå