fakey Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hei, flere som er fan av 3d-animasjonsfilmer her? Elsker dem jeg Ser fram til Shrek The Third. Har sikkert glemt noen i denne listen, så si ifra! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Toy Story (1995) A Bugs Life (1998) Toy Story 2 (1999) Monsters Inc (2001) Shrek (2001) Ice Age (2002) Finding Nemo (2003) Shark Tale (2004) Shrek 2 (2004) Terkel i Knipe (2004) The Incredibles (2004) Chicken Little (2005) Madagascar (2005) Hoodwinked (2005) Cars (2006) Flushed Away (2006) Happy Feet (2006) Over The Hedge (2006) Ice Age 2: The Meltdown (2006) Open Season (2006) Barnyard (2006) Slipp Jimmy Fri (2006) Endret 17. januar 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ser ut som du har glemt Istid-filmene. Ellers vil jeg nevne at det er imponerende hvor mange gode animasjonsfilmer vi har fått de siste årene. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Chicken Run er ikke 3D, men frame-by-frame animasjon. Det vil si at det er dokker de har flyttet noen få millimeter fra bilde til bilde. Endret 17. januar 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det er vel ikke 3D-filmer som nevnes her (med unntak av "Chicken Little")? Hvis det er vanlige animasjonsfilmer du snakker om, banansplitt, så har du jo også "The Lion King". Lenke til kommentar
simenn Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det imponerer litt hvor mange dårlige som har hopet seg opp de siste årene, også. animasjonsfilmene som ble laget siste halvdel av nittitallet holdt i mine øyne en mye høyere standard enn hva er tilfelle nå. virker som om halvparten blir laget som kopier av en tidligere suksess fra et annet selskap, bare for å kunne sko seg på deres vegne. madagaskar/villdyr, finding nemo/shark´s tale, under hekken/gutta på skauen er noen eksempler. kjipt at animasjonfilmer har blitt en såpass kommers greie. min gyldne regler når det kommer til animasjon er å holde meg til pixar. jeg har fremdeles til gode å se en ordentlig dårlig film fra deres hold, tvert i mot gir de ut den ende kvalitetsfilmen etter den andre. samme gjelder aardman studios, men da med langt færre filmer på rullebladet. personlige favoritter: toy story monsters inc. finding nemo cars samtlige wallace and gromit-filmer creature comforts chicken run corpse bride nightmare before christmas (burton og aardman bør kanskje ikke nevnes i denne tråden, da de animerer old school.) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Det er vel ikke 3D-filmer som nevnes her (med unntak av "Chicken Little")? Hvis det er vanlige animasjonsfilmer du snakker om, banansplitt, så har du jo også "The Lion King". 7744145[/snapback] Sånn, nå skal alt være 3d. La til istid filmene, visste at noe viktig var glemt Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Terkel i knipe, som er en av de aller morsomste filmene jeg noen gang har sett, har du glemt. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Open Season er heller ikke i lista di... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det er vel ikke 3D-filmer som nevnes her (med unntak av "Chicken Little")? Hvis det er vanlige animasjonsfilmer du snakker om, banansplitt, så har du jo også "The Lion King". 7744145[/snapback] Sånn, nå skal alt være 3d. 7744373[/snapback] Er du virkelig sikker på det? Når noen sier 3D-film til meg, tenker jeg film man med fordel kan bruke 3D-briller til. Her har du en liste med en god del av de 3D-filmene som er laget, og der finnes ikke mange av de du nevner. Men hvis du ikke tenker på slike filmer, så er det vel greit. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 jeg nevnte det kanskje ikke tydelig nok, men corpse bride og a nightmare before christmas er stop motion-filmer, og de hører derfor ikke hjemme på lista di. Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Filmer som jeg kommer på er blant: - The Polar Express - FFVII - The ant bully - Monster House Lenke til kommentar
Juden Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Theme sangen i Toy story 2 var god! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Fikk endelig sett Flushed Away. Utrolig morsom. Holdt på å le meg skakk av sneglene. Spesielt da de lagde alarm lydene på båten. Og video telefon samtalen var genial. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ratatouille er ikke der ? Hyggelig med 3d animasjons filmer ja, spesielt is tid 1 er morsom. De fleste av den type film er alltid morsome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå