djgudleif Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Vi har en oppgave i musikk der vi skal framføre et eller annet som har med musikk og gjøre. Jeg spiller gitar, og kameraten min spiller keyboard eller trommer... Har noen tips til en sang som er grei til framføring? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Sorry spørsmålet, men fortell litt om spillekvaliteten deres. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Eh... Hmm.. Det har vel ikke så mye å si, vi forenkler vel til vi klarer å spille det. Ingen av oss kan synge da. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Prøv Knocking on heavens door, den er grei på både gitar og trommer Jeg spiller begge instrumenter og har ikke no problemer med sangen ^^ Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Regner med at dere skal fremføre dette for klassen? Hva med å velge ut en kjent sang som folk kan og gi resten av klassekameratene teksten? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nordstoga og Grisen blir en slager Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Husker jeg og en kammerat spilte Seek And Destroy av Metallica jeg på gitar og han andre på trommer. En Ganske enkel sang vil jeg si som høres fet ut. Korta ned litt på riffa siden ingen sang. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg bytta gruppe, så vi har en sang likevel. Takker uansett. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvilken sang ble det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå