hasuwest Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hallois! Innimellom, specc når jeg har vært på LAN eller flyttet PC-en min fra der den pleier å stå, får jeg opp denne meldingen når jeg starter PC'en. Windows-beskyttelsesfeil! Og jeg er så FU****GS lei av å slette filer, drivere fordi da funker det etter en del restarts osv.. Noen som har noen råd som kansje kan hjelpe meg? Hva skal jeg så gjøre? OS: W98 _________________ Simen Bakke [ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2001-12-19 15:33 ] Lenke til kommentar
Colin Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Høres ut som du kan ha minneproblemer. Eller så trenger du en reinstallasjon av Windows, og da mener jeg også du bør unngå 98. Pål Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Installer Linux....... Så raskt, så enkelt ! Viss du så absolutt vil ha Win. så er kanskje 2000 et bedre alternativ. [ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2001-12-19 16:09 ] Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: On 2001-12-19 16:09, alaruz skrev:Installer Linux.......Så raskt, så enkelt !Viss du så absolutt vil ha Win. så er kanskje 2000 et bedre alternativ.[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2001-12-19 16:09 ] Ja! Linux løser til og med maskinvareproblemer! Hvem er du? JeffK? Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Sjekk her du... http://support.microsoft.com/default.aspx?...Femresctr%2Easp Lenke til kommentar
kruger Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Vet det er en bugare i win98 som gjør at hardisker med mere en 512kb buffer ikke alltid får lagret dataen i bufferen før strømmen blir borte. Det er en patch får dette ute. Har kanskje ikke noe med dette å gjøre siden det ikke skulle skje når du flytta på pc'en, men tilfeldig. Eller så kan det være et virus. Eller så kan det være noe annet. Ikke en løsning, men en hjelper kan være å bruke ghost til å ta et bilde av disken og installere det hver gang du har problem. Da vil det bare ta ca 5 min å reparer pc'en. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 Ok, kruger det hørtes smart ut :smile: Takk for svar! Mvh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå