draziw Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei. Jeg har en shuttle som står å restarter. Tror det er pga varme. Når jeg setter en bordvifte ved siden av, så holder den en liten stund... og cpu'n står på 97 grader uten... Hvor får man kjøpt shuttle kjøling. evnt andre tips om kjølepasta etc.. Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 holy shit 97 grader, trur kansje det kan være at kjøle blokka til cpu'en din er løs eller ikke har kontakt med HIS'en prøv å sjekk om det er det som gjør det Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 97 grader? hvilken cpu er det? er det stock kjøling? er pc'en gammel? har du sjekket for støv? har du drevet med overklokking? er det bare cpu som blir varm? trenger info for å kunne hjelpe deg videre Lenke til kommentar
draziw Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 aldri drevet med OC, men har sjekka blokka og den sitter helt ok tror jeg.. og er en shuttle av denne typen http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...54526&__redir=1 har amd 64 3400+ 754 Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 har du prøvd å ta kjøleren av for å se om det er noe galt? altså når du har slått av pc'en. (måtte bare si det, veit ikke hvor mye du kan ) fordi 97 grader skal ikke være mulig vis det ikke er noe feil med kjøleren eller det ikke da er stappa med støv. vifta går vel rundt? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 hvilken shuttle er det snakk om? er nok kjøler som sitter dårligt. prøv og remonter med ny pasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå