AndersT2 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg var inne på Windows Update, og så at Internet Explorer 7 ligger som høyt prioritert oppdatering. Siden jeg har på automatiske oppdateringer, vil den da legge seg automatisk inn etterhvert? Jeg er fortsatt meget fornøyd med IE6, og har ikke tenkt å bytte på en stund enda, gidder ikke før jeg kjøper Vista mot slutten av året, eller til neste år. Hvis den legges automatisk inn, kommer da favorittene til å bli overført, eller må jeg finne dem på nytt? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 At det går an å bli fornøyd med IE6. IE7 er MYE bedre. Bokmerkene dine blir nok overført. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Men hvordan i allverden skal jeg få favorittlisten til å vise hele tiden som i ie6? Det er jo svært irriterende å måtte åpne listen for hver gang man skal bla nedover i listen. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hehe. Glem det. Det var bare å trykke på "fest favorittsenter" Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 At det går an å bli fornøyd med IE6. IE7 er MYE bedre. Bokmerkene dine blir nok overført. 7743367[/snapback] Hva er så mye bedre med IE7? Bortsett fra litt økt sikkerhet? Den er totalt ubrukelig på brukervennlighet. Den er stygg og elendig med funksjoner. Mye kan sies om MS, men å hatt så god tid på å lage en nettleser som brukes av så mange, og ha et sånt resultat, må være pinlig. IE6 kommer aldri til å bli oppgradert, da jeg kun bruker IE til winupdate. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 At det går an å bli fornøyd med IE6. IE7 er MYE bedre. Bokmerkene dine blir nok overført. 7743367[/snapback] Hva er så mye bedre med IE7? Bortsett fra litt økt sikkerhet? Den er totalt ubrukelig på brukervennlighet. Den er stygg og elendig med funksjoner. Mye kan sies om MS, men å hatt så god tid på å lage en nettleser som brukes av så mange, og ha et sånt resultat, må være pinlig. IE6 kommer aldri til å bli oppgradert, da jeg kun bruker IE til winupdate. 7745527[/snapback] Nå tenker jeg ikke sikkerhet, og brukervennlighet, utseende osv. Jeg tenker på hvordan den viser sidene. IE6 viser jo mange sider helt CP Noe IE7 som oftest ikke gjør. Jeg bruker ikke IE i heletatt Bruker firefox til alt jeg ^^ Med IE tab plugin selvfølgelig da. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 IE7 ødela min PC! Kan ikke surfe lenger med IE7.. Alt går suppe tregt. Men med opera går alt like fort som før!! Noen måte jeg kan tilbakestille megselv til IE6? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Gå på legg til/fjernprogrammer i kontrollpanel. Fjern så IE 7 og du skal da få IE6 tilbake. IE er så å si hele XP, så en oppgradering av nettleser betyr også endringer i XP generelt. Derfor kan mye plunder og faenskap oppstå. Derfor holder jeg meg til IE 6 så slipper jeg noe tull. IE er bare til winupdate. Og KUN det I love firefox og Opera. Hvert til sitt bruk Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Gå på legg til/fjernprogrammer i kontrollpanel. Fjern så IE 7 og du skal da få IE6 tilbake. IE er så å si hele XP, så en oppgradering av nettleser betyr også endringer i XP generelt. Derfor kan mye plunder og faenskap oppstå. Derfor holder jeg meg til IE 6 så slipper jeg noe tull. IE er bare til winupdate. Og KUN det I love firefox og Opera. Hvert til sitt bruk 7747093[/snapback] Går ikke ann og slette det =( Kom som critical update via windows update Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Du kan bruke begge IE 6 og 7. Eg bruker begge 2, IE7 funker ikkje heilt optimalt med internett (noken side so ikkje funker) so derfor bruker eg begge. Her er en link der du kan ha og bruke begge IE: http://tredosoft.com/IE7_standalone Endret 18. januar 2007 av Neddo Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har også fått denne i min auto oppdaterings liste over ting som er lastet ned og klare for innstalasjon. det jeg lurer på er om det er verdt å innstalere den, jeg bruker normalt Firefox eller opera. Gir IE7 noen "ekstra WGA" på maskinen min eller noe slike ting? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Bruker du Firefox eller Opera er det ingen vits å installere denne. Større fare for at noe tull skjer. Lenke til kommentar
Pjey Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg innstalerte IE7 igår, men den vil ikke vise noen sider. Er tilkoblet internett, bruker Firefox 2 hele tiden, så det er ikke problemet. Kommer opp en melding om at adressen ikke er gyldig og/eller at siden ikke kan vises i Internet Explorer. Jaha? Når jeg kopierer http://www.vg.no fra Firefox, der den kommer med en gang, bør det være rett adresse... Har skjekket innstillingene, de ser rett ut. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå