Martlu Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Heihei xD Har bygd en pc som skal kjøre css server og ventrilo server for css klanen min.. Har brukt deler fra forskjellige pcer. AMD Athlon 3500+ Cpu, X600 Gpu, 512 Mb ram, gammel hdd, A8V-E Deluxe hovedkort.. 350w psu.. Pcen starter helt normalt, men det er ingen bilde på skjermen, lampen på hk lyser grønt og alle viftene går, men som sagt; Ingen bilde på skjermen. Btw: Har prøvd med 2 forskjellige skjermkort.. Noen forslag? Endret 17. januar 2007 av Martlu Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Skrudd på skjermen? Satt i kontakten? Prøvd annen skjermkabel? Valgt riktig inngang på skjermen hvis det er 2 innganger? Siden du har prøvd 2 skjermkort så er det nesten garanter skjermen som er problemet. Endret 17. januar 2007 av AndersT2 Lenke til kommentar
Martlu Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 altså... skjermen bruker jeg til daglig.. NÅ Har prøvd på denne (mens den var på seff ) og på 32" tv.. Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Litt off topic, men jeg tror du trenger mer ram for å kjøre cs:s server og vt server på den samme pc'en... Har hørt at en cs 1.6 server som er stabil og med god hitbox osv. trekker 512 mb. ellers, er det den samme ledningen du bruker når du bruker skjermen på serveren? Lenke til kommentar
Martlu Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 ja, bruker den samme kabelen, og den er ingenting i veien med. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det høres mer ut som om den ikke booter... kommer post lyden i starten? altså et lite biip. vis ikke så har du boot problemer og da er det mest sannsynelig ikke GPU eller skjerm. men vis denne lyden kommer så er jeg ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Martlu Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Kommer litt lyder, men det er vel kun på eldre pcer at det bipet kommer? Lenke til kommentar
Martlu Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Ingen flere forslag? Kan cpu være ødelagt? Ingen som kan noe her eller? Lenke til kommentar
Christ0pher Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Dette hjelper deg kanskje ikke så mye, men det var ikke noe god hardware å kjøre CSS server på, eller noen annen server. To ting du må huske på når du kjører server. Bruke UNIX/Linux helst, og ha mye minne (minst 2 Gb for flere servere på en PC) og helst en Intel CPU, ettersom disse egner seg godt til CS servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå