Gå til innhold

Informasjon om Sony VAIO UX180

Jørnan

Anbefalte innlegg

Har sett litt på denne PC-en (bærbar var det nærmeste jeg kom :p ), men har noen spørsmål. Det står "Graphics - Intel Graphics Media Accelerator 950 with 128MB dynamically allocated shared RAM/Video memory". Hva vil dette egentlig si? Er det 128 MB skjermkort, eller "låner" den 128 MB av RAM minne? ;)

Har noen testet denne og kan komme med tilbakemeldinger? Selges den i Norge, og til hvilken pris? Finnes det noe bedre på markedet av denne typen PC-er? Og er det mulig å kjøre Windows Vista på den? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den låner 128mb av systemminnet ditt ja. Det eneste stedet jeg vet om i Norge der Vaio selges, er i elektronikkbutikken på Gardermoen Lufthavn. Men skal ikke si noe om de har de nyeste modellene e.l der.

Vista er helt sikkert mulig ja, men du kunne jo lagt opp en link, så kunne vi lest om den? Blir litt vanskelig når det bare er et modellnavn ;-) Klart, kan jo søke opp!

Lenke til kommentar

Jeg har ingen lenker. Fant den på eBay og har derfor ingen lenker. Modellen heter UX fant jeg ut, og den jeg så het UX10. Er tydelig vis noen forskjellige modeller ;)

Men vil skjermkortet fungere like bra som et 128 MB skjermkort eller vil de ha noen ulemper et "ekte" skjermkort ikke ville hatt? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...