Gå til innhold

Koble X360 til TV via DVD-spiller?

Gastaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tok Component kabelen som fulgte med Premium pakken av X360, dyttet de tre "component-pluggene" inn i TV'en, og den røde og hvite fra de tre "vanlige pluggene" inn i anlegget.

Lyd i alle høytalerene hvertfall ;)

7822839[/snapback]

Joda, men det er ikke surround lyd, det er ganske stor forskjell i mine ører i hvert fall. Kjøp deg en optisk kabel og plugg den i anlegget så får du skikkelig surround.

Lenke til kommentar

Har nå finni fram en slik ein kabel.

Men når jeg nå spiller på min fine X360 så synes jeg det blir for mye lyd "foran" og hører jo nesten ikke det som er "bak".

Hvis noen f,eks står 10meter unna, bak meg i gears of War og skyter, er det såvidt jeg hører det pga al andre lyden forifra!??

Lenke til kommentar
Hvilket anlegg er det du har trådstarter, sånn btw? Hvordan ble lyden? Går ut i fra at du fikk det til? ;)

7837076[/snapback]

Er ikke sikker, men har noe àla det Lakuspakus snakker om. Jeg har en billigpakke med DVD-spiller som forsterker kjøpt billig på Smart Club.. Kjøpte den optiske fiberkabelen jeg har vist bilde av tidligere, og koblet den inn i X360 og "forsterkeren".. Funker helt fett, og lyden er glatt som en barnerumpe :D

Det eneste negative er at surroundlyden går i "dvale". Hvis jeg ikke rører noen knapper på X360 kontrolleren et par sekunder, så skrur surroundlyden seg av. Den kommer tilbake et sekund etter, men uansett, irriterende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...