L.Arve Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har en D-Link DI-634M router og en DES-1005D. På routeren er det fire uttak for nettverkskabel, men jeg trenger seks. Jeg ville gjerne hatt en switch ved TV/Spillkonsollene mine. Kan jeg koble D-Link Switchen min på en av utgangene på routeren og fremdeles ha full funksjonalitet i Router+Switch? Lenke til kommentar
strykejern Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, bare koble en kabel fra switchen til en av routerens LAN utganger. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det går fint med Router <-> Switch. litt avhengig av routeren må du enten koble den til en uplink-port eller en vanlig port. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, bare koble en kabel fra switchen til en av routerens LAN utganger. 7742582[/snapback] funker utmerket. Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Takker og bukker. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det går fint med Router <-> Switch. litt avhengig av routeren må du enten koble den til en uplink-port eller en vanlig port. 7742591[/snapback] nyere switcher så har alle portene støtte for uplink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå