Gå til innhold

Hvor mange byer kan/burde jeg frigjøre nå?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har lest at man ikke bør frigjøre mer enn 3 byer fra orkene i første omgang, de jeg har frigort hittil er Ardea og Cape Dun, Gotha er også en rebel-by nå men teller den som en by frigjort av meg? banka kun den Demon-saken + de andre dauingene der.

 

Må spørr fordi jeg har nå tenkt og ta på meg Vengard og vil ikke gjøre noe som ødelegger for meg senere i spillet

Noe annet jeg bør tenke på? :)

 

og en ting til jeg lurer på :blush: ,Hvor kan jeg lære disse skillene:

Large Weapons III (leta lenge etter denne men pokker meg ingen som har den!)

Regeneration

Orc Slayer

Master Dual Wield (et sted i Varant går jeg utifra, men hos hvem?)

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vist du tar over mer enn 3 byer vil (om du er rebel) orc leaders si: Bad news morra, yadiyadiyadi blablabla don't trust you blablabla. Og angripe deg. Det visste ikke jeg noe om hehe, men det kan virke som om det er bugget for kun 1 av de X antall plassene jeg har hvert har de faktisk angrepet etterpå. Trykker høyre museknapp for jeg ikke gidder å høre de si det og dermed fortsetter samtalen. Men det er nok sikkert en bug.

 

I.M.O: Du må for all del ta over Vengard vist du vil det, det vil ikke ødelegge noe i grunnen utenom at du går glipp av litt info ;)

Lenke til kommentar

Ja Vengard er nå orkefritt og alt annet helt fint.

Men en liten ting, jeg har komme litt oppover i Nordmar og opp til Hammer Clan, dere som har vært der vet at det er en mengde orker i gruvene og spredd utover landet, de har ingen invirkning på orkene og byene i Myrtanna? altså er det noe slakteforbud der? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...