Gå til innhold

Jess! Stonegard kommer til Namsos

medlem-102525

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere snakker jo veldig varmt om dem... hm..

Young Lust, hvor er det de skal spille?

Forresten, går du i paralell klassen til brødrene mine?

7754624[/snapback]

De skal spille på Lagre', under 18 konsert, og det har vært snakk om at de skal spille enda en konsert for de over 18 nede i byen også, men det er visst ikke bestemt..

Jeg går i samme klasse som tvillingene ja, hvis det er dem du mener! :)

Lenke til kommentar

.... Men så er det vel ingen som bryr seg så mye om hip-hop folk i Rock City heller da! Såvidt jeg hørte, var det omtrent ikkeno folk da Gatas Parlament var her! Dessuten: Hva er problemet med å se på konsert, selv om det er "småunger" der? Er det ikke nettopp _musikken_ som teller da?

Lenke til kommentar
.... Men så er det vel ingen som bryr seg så mye om hip-hop folk i Rock City heller da! Såvidt jeg hørte, var det omtrent ikkeno folk da Gatas Parlament var her! Dessuten: Hva er problemet med å se på konsert, selv om det er "småunger" der? Er det ikke nettopp _musikken_ som teller da?

7793462[/snapback]

Ikke når en haug fjortenåringer står og skriker som om det var Backstreet Boys som sto på scena. :p

Lenke til kommentar

Enig med deg Marley der... er vel heller ikke noe servering... :\ Men er vel bare å drikke litt før man kommer, nyte medbrakt forså og dra på nach? Men 10. Mars er det kaldt, og av diverse årsaker drikker jeg skjeldent når det er kaldt ute... men vi får vel se... kanskje kommer det et par kompiser hjem på perm, så vi får se.. men tviler på at vi kommer til å dra på stonegard uansett... :\

Lenke til kommentar
Ikke når en haug fjortenåringer står og skriker som om det var Backstreet Boys som sto på scena. :p

Ja, det ville jo vært forferdelig å rope på en konsert... :ermm:

Stonegard er fett! Sett dei live ein gong, warm-up for Sabbath på Koengen, Bergen. From dusk.. er eit bra album, bedre enn debuten.

7794444[/snapback]

Jepp! :)

Enig med deg Marley der... er vel heller ikke noe servering... :\ Men er vel bare å drikke litt før man kommer, nyte medbrakt forså og dra på nach? Men 10. Mars er det kaldt, og av diverse årsaker drikker jeg skjeldent når det er kaldt ute... men vi får vel se... kanskje kommer det et par kompiser hjem på perm, så vi får se.. men tviler på at vi kommer til å dra på stonegard uansett... :\

7794613[/snapback]

Lagre' er rusfritt. Du kan ikke drikke hverken før eller under konserten. Hvorfor skal man drikke for å nyte musikk uansett?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...