mel Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Heisann.. Jeg har akkurat fådd meg nu data som jeg har montert sammen. Men jeg får bare svart skjerm med denne _ blinkende i venstre hjørne. Hva er galt ? Jeg har satt den til å boote ATAPI-cdrom.. Men den booter ikke windows cdn. Det som skjer at at d først kommer opp et bilde med intel også går den bare til det vinduet med den _ som blinker. trenger hjelp ganske kjapt. har lyst å game the burning crusade =) Lenke til kommentar
ZeeboW Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Har du flere cd-rom? Prøv gjerne det hvis du har... Prøv å starte opp med diskette? prøv evt. andre OS-cd'r hvis du har det har du satt jumpere riktig for den cd-rommen du skal boote fra... hvis du kjører IDE-disker da... (MASTER/SLAVE...OSV) Endret 17. januar 2007 av ZeeboW Lenke til kommentar
mel Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Har du flere cd-rom? Prøv gjerne det hvis du har... Prøv å starte opp med diskette? prøv evt. andre OS-cd'r hvis du har det har du satt jumpere riktig for den cd-rommen du skal boote fra... hvis du kjører IDE-disker da... (MASTER/SLAVE...OSV) 7742159[/snapback] Vet ikke helt hvilken kabel jeg har men det er 3 utganger på den kabelen.. og den ene går fra hovedkortet til cdrommen.. den kabelen i midten er det ikke noe i om det har noe å si også har jeg en strømkontakt i.. Jeg hører at cdrommen er i gang men d kommer bare den streken Endret 17. januar 2007 av mel Lenke til kommentar
mel Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Dette er hva jeg har av hardware 8800GTX,, c2d 6600, TwinMOS DDR2 PC5300 2048MB, Fortron/Source Epsilon 700W psu. Asus P5B, P965, Socket-775, ATX, GbLAN, 6xSATAII, PCI-Ex16 - hk liksom maskinen starter, alle viftene går rundt. Men den jævla streken i venstre hjørne bare blinker.. så skjer d ikke no mer. Jeg kan også høre at cdrommen jobber.. Kom med flere forslag, jeg tror jeg blir gal av d her =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå