Millmax Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei, har med Chess MYE dårligere dekning på hytta etter at jeg byttet fra Telenor. Hvilken operatør / abb kan jeg bytte til utenom Telenor selv? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei, har med Chess MYE dårligere dekning på hytta etter at jeg byttet fra Telenor. Hvilken operatør / abb kan jeg bytte til utenom Telenor selv? 7741771[/snapback] tele2 champion f.eks? Ellers har du hello og mobyson (ganske dyrt mobyson dog). Lenke til kommentar
swanky Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Telmore benytter Telenornettet, men jeg kan ikke anbefale de... Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 finnes det noen oversikt over virtuelle operatører og nett? Telepriser.no viser ikke hvilket nett som benyttes Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 finnes det noen oversikt over virtuelle operatører og nett? Telepriser.no viser ikke hvilket nett som benyttes 7742114[/snapback] Jo de gjør det. trykk på "mer info" og du får opp hvilket nett operatøren bruker. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Tele2 hadde jeg bytta til Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Viss du er interessert i Telenor-nett, så hadde jeg valgt enten Tele2 eller Telenor. Begge disse er nokså konkurransedyktig viss du ikke ønsker en billig mobiltelefon. Ok, ser at du ikke vil ha Telenor, men de er nok verdt et forsøk. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Ventelo bruker Telenors nett Endret 1. februar 2007 av shaaland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå