Gå til innhold

#hw.no@undernet@TG Rekke

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell det kunne ha vært morsomt ,men jeg skal jo reise med noen andre.

Er iallefall det som er planene og dermed så ville det vært morsomt om jeg og Reisefølget mitt kunne ha sittet på den rekka. Er liksom ikke noe gøy og være alene.. (Selv om man kjenner alle fra IRC da)

Hadde tenkt og være anonym jeg ,men det er det forbanna SeatMappet.. :mad:

Hvor lange er rekkene?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 12:50, skrev SirHartge:

Tror ikke hun gidder 5-6 dager på LAN. Hun var 5-6 timer sist gang.. Det var bare for å treffe meg:D

Det var vel bare for å overvåke deg tenker jeg, og hvis hun kommer med andre unskyldninger, så er det bare unnskyldniger for hennes/Jimmy Pop sin mistenksomhet :razz:

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor folk ser så negativt på pollen.

Det er hittils 5 stk som har sagt ja, om disse faktisk *kommer* så er det en betydelig økning fra i fjor det HW.no rekka (ok er forskjell på #HW.no og HW.no men det er mye samme folk) var 3 stk. De hadde svjv veldig hyggelig sammen.

Denne pollen gir kanskje litt feil inntrykk av hva folk ønsker. Mange har nok stemt nei da de har annet reisefølge. Det betyr ikke at man ikke ønsker å sitte i nærheten av andre #HW.no folk.

Tror uansett seatinga blir diskusjonstema i februar da folk bestiller billetter og flere kan nok ønske en OK.no/HW.no rekke. Sitter du i en #HW.no blir kanskje en del av OK.no/HW.no rekke? #HW.no folk er tross alt HW.no folk =)

CFD: Det er 36 plasser på en rad. Avstanden fra deg og over til han som sitter på andre sida av bordet er laaang, så veldig store grupper ta slik at man deler ganga og ikke bordet om du forstår. Forøvrig kan du fortsatt se seatmap på partyticket.net :smile:

mvh en som kommer til å spille metal-instrumentaler til technohorene dør :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 16:32, skrev Anders Leipsland:

CFD: Det er 36 plasser på en rad. Avstanden fra deg og over til han som sitter på andre sida av bordet er laaang, så veldig store grupper ta slik at man deler ganga og ikke bordet om du forstår. Forøvrig kan du fortsatt se seatmap på partyticket.net :smile:

mvh en som kommer til å spille metal-instrumentaler til technohorene dør
:grin:

Hvis radene er så lange at man kan ha med seg reisefølge (1person) på selve #hw.no rekka er jeg seff med. Hvis alt løser seg . (Som jeg regner) med er jeg med på TG og på plass på den rekka dere snakker om jeg.

Dette KAN bli en 1337 Rekke ja.

Sosohal: Du er redd for og få bank ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...