TST Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Logitech har i likhet med andre produsenter hivd seg på bølgen av lisensproduserte ratt. Logitech MOMO Racingrattet er det andre rattet de har utviklet i samarbeid med MOMO. Denne gangen har Logitech valgt å gå mer over til en rendyrket racingstil. Skinn og me metallpedaler har skiftet plass med teksturert gummi og enklere plastpedaler. Resultatet er noe av det beste vi har opplevd. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hvordan er dette rattet i forhold til det originale Logitech MOMO Force? Jeg ser at MOMO Racing Force er billigere enn MOMO Force. Hvem burde jeg velge hvis jeg skal kjøpe nytt ratt i dag? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 MOMO Force er en eldre modell med skinntrekk på rattet og metall i pedalene, men det mangler girspak. MOMO Racing Force er en ny modell. Jeg vet ikke hvilken du bør velge, men av diverse omtaler ser det ikke ut til at du gjør noen feil uansett hva du velger. En del har hatt gode erfaringer med bruk av MOMO Force på PS2 faktisk, om dette er tilfelle med MOMO Racing Force også vet jeg ikke. Vet ikke om dette var til noen hjelp? _________________ Kristian Aasgård Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Aasgaard på 2002-11-28 01:04 ] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg har bestemt meg for å kjøpe det orignale Momo Force. Det virker som det er mer kvalitet over det enn Momo Racing Force. Håndsydd lær, Aluminium gear-shift og pedalbase :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg liker i hvertfall veldig godt det Ferarri-røde MOMO Force rattet. Det at det er metallpedaler bak rattet som gir, er bare kult. Det er jo slik giret på alle biler burde ha vært. Tror forresten dette prisippet er på den Bugatti'en med 1001 HK.... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Kanskje et teit spørsmål, men hvorfor er det ikke clutch på noen av dem? Hadde det ikke vært mer morro med? Lenke til kommentar
HWE Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Forskjell på Momo Force og Momo Racing Force er som nevnt girspak på Momo Racing Force og forskjellig materialbruk. I tillegg er rattutslaget større på Momo Force, 270 grader, mot 240 grader på Momo Racing Force. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 jepp er enig orginale momo force er det beste! synd at actlabs ikke selges i norge,6gir spak,pedaler med clutch herlig. Lenke til kommentar
pumaleif Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hvorfor ikke produsere pc-ratt med airbag? Det kunne hindre søstra mi fra å kjøre så mye bilspill siden hun krasjer hele tiden... Lenke til kommentar
Rallyfan Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Det nye rattet ser jo gromt ut, har selv det gamle "røde" Momo rattet til PS2, det fungerer knallbra, pedaler og ratt er veldig presist synes jeg.Men fikk det ikke til å fungere på Colin3..Noen som har hatt samme problem? WRC2 derimot.. Et spørsmål; hva i alle dager skal man med girspak, det er jo helt ut..Tilogmed Ford har endelig kasta den ut av WRC'n! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 12:00, skrev Rallyfan:Et spørsmål; hva i alle dager skal man med girspak, det er jo helt ut..Tilogmed Ford har endelig kasta den ut av WRC'n! Nå er jo ikke ratt kun lagd for å kjøre rally med. MOMO Racing Force har både girspak (sekvensiell) og hendler bak rattet. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 den gir spaken har den flere forksjellige gir eller bare high low? Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Er det noen som har lagt merke til Expert sitt 36 siders julemagasin. Der averterer de Momo racing force til 1195, men de har bilde av Momo force. De skriver: "Et av de mest avanserte og eksklusive pc-ratt i handelen!" Racing force er da vel ikke eksklusiv..eller? Kan jeg da forlange Momo force til den prisen da? Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 13:41, skrev Lufen:den gir spakenhar den flere forksjellige gir eller bare high low? Den fungerer slik at du girer oppover når du presser den opp, og nedover når du presser den ned. Så du har tilgang til alle gir, men kan bare "flytte ett gir om gangen". Ac-Cobra: Tja, spørs hva du mener med eksklusivt det. Skiller kun ca 200,- mellom de to MOMO modellene. Begge skal være svært gode ratt. Lenke til kommentar
Viperz Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 er det noen som vet om hvor dem selger ratt med girstang og klutch? eller noen som har adresse til en web shop der dem selger slike ratt? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 jeg spurte om det samme for en tid tilbake. Fikk svar, men disse selges ikke i Norge og de var svindyre! Jeg fant ikke posten igjen. Lenke til kommentar
Viperz Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 det eneste jeg fant var: http://www.act-labs.com/race1.htm men jeg lurer på om det finne noen andre som lager slike ratt? Lenke til kommentar
zanti Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Prøvde et ratt/pedalsett med clutch en gang, og det var ikke noe særlig. I de fleste bilspill er giringen lagt opp til at man skal slippe å clutche, slik det også er i moderne racing/rallybiler. Ved bruk av clutch ble girkassa satt i N mellom giringa (selvsagt, gasspedal ut, gir opp/ned, clutch ut og gasspedal inn. Realistisk kanskje, men akk så mye tid man tapte mens man spilte Lenke til kommentar
hemo Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Har begge disse rattene kombinert bordfeste og sånn opplegg som gjør at du kan ha den på fanget? Er også Logitech® Driving Force™ eit alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg