_HKH_ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Låten heter transport control og var ukesoppgaven min på skolen forige uke. Låten er laget i cubase sx sammen med softwaresampleren HALion 3. Jeg velger å kalle det electronica. link Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Denne låta minner meg litt om en forsiktig og instrumental versjon av Ralph Myerz and the Jack Herren-band-type musikk. Litt Erlend Øye-vibber er det her også. Introen har mye retrostil i seg (80-tallsdataspill, først og fremst). Produksjonen er dyktig, man skjønner at du er litt bevandret i lydmanipulering og musikkteori. Denne retrostilen vedvarer i hele låta, men gir plass til andre elementer av mer moderne og tradisjonell art. Alt i alt et snodig lite stykke musikk som har god produksjon og passe originalitet, med jevnt god "catch" og progresjon. Likte jeg låta? Ikke umiddelbart fengende, men den går helt greit å høre på. Anbefalinger? Hmm, kanskje prøve seg på noe mer catchy, hardbarket eller vakkert, altså polarisering. Hadde vært artig å høre en polarisert låt av deg Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Konstruktivt, tusen takk:) Polarisert? Care to explain? Er jeg dum som ikke skjønner? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Med polarisert mener jeg en utgave med sterke kontraster eller sterk fokus på en spesiell stil, som f.eks. røft, vakkert eller supercatchy Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Right. Har ikke vært borti det uttrykket i en musikksammenheng før. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Bra nivå. God mix. Men jeg vet ikke helt hvor komposisjonen drar meg hen. Kanskje litt psykedelisk. Kanskje jeg føler en viss økning i hjerterytme--> småstresset av å høre på. Kanskje det er meningen. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Psykedelisk is the shit:) Takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Deilig chillout spør du meg Skulle bare ønske den var litt lengre... Virket som den skulle bygge seg opp på slutten. Litt mer polering så har du den. Høres ut som perfect Dj friendly matriale. Endret 19. januar 2007 av Aqidon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå