DaEvil1 Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Det Paranoide mente (selv om jeg ikke vet hvorfor han sier det) er at Starship Troopers er et satirisk bilde på F. eks 2 verdenskrig. Med all propagandaen og hvordan man blir manipulert til å gå urkitisk inn i krig av ens egen regjering. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Dette høres veldig stilig ut, gleder meg til dette spillet. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Det Paranoide mente (selv om jeg ikke vet hvorfor han sier det) er at Starship Troopers er et satirisk bilde på F. eks 2 verdenskrig. Med all propagandaen og hvordan man blir manipulert til å gå urkitisk inn i krig av ens egen regjering. 7746224[/snapback] Ahh, jeg koblet ikke forkortelsen ST med starship troopers, det var derfor jeg ikke skjønte hva han mente i det hele tatt. ja, jeg er klar over at den er satirisk, men det er jo det som gjør filmen så artig. Artig med de "reklamene" de sender over skjermen i filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå