3xplosiv3 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei! Jeg sliter med 2 ting. 1)Når jeg starter windows, og logger inn så er det ofte den henger seg opp. Alt blir stille og jeg kan ikke røre på noe. Hva kommer dette av? 2)Dataen min prøver å overklokke seg selv. Jeg får opp feilmelding når jeg skrur den på om at forrige forsøk på overklokking feilet. Jeg har ikke endret noen instillinger og lurte på om noen veit hva jeg kan gjøre? Mvh Mike Hillingseter Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Når det gjelder første problem, så kan det være at du har korrupte Windows/oppstart filer. Kan prøve en "repair install" med XP CD`en å se om dette hjelper. Når det gjelder det andre problemet, så regner jeg med du får den meldingen i POST screen? Altså rett etter du starter maskina? Du kan prøve å resette BIOS, enten med jumper eller ta ut batteriet. Se i manualen for hovedkortet. Lenke til kommentar
3xplosiv3 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Når det gjelder det andre problemet, så regner jeg med du får den meldingen i POST screen? Altså rett etter du starter maskina? Du kan prøve å resette BIOS, enten med jumper eller ta ut batteriet. Se i manualen for hovedkortet. 7741575[/snapback] Ja jeg får den i POST screen. Står det i manualen hvordan jeg resetter BIOS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå