ostring1 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg gir snart opp! Det er så mange leverandører som ikke oppgir lese og skrive hastigheten på minne-pinner. Er det noen som kan gi meg et godt råd? Jeg vil ha: - 1 stk. minne-pinne USB2.0 (Jeg vet det kalles masse annet, Komplett kaller det for USB-flashstasjon ) Med: - Mye fart (min 15/15MB) - Lav pris (helst ikke over 500.-) - Masse plass (2gb eller mer) - Liten fysisk enhet Jeg har funnet disse: - Sony MicroVault Excellence 2GB - Corsair Flash Voyager 2GB De er desverre "mye" større fysisk enn jeg hadde tenkt Jeg er dings'ofil, jeg innrømmer det gjerne. Det er klart det ville vert ekstra kult om den var bitte liten Sony sin er mye penere, men Corsair sin tåler vistnok mye. Noen som har noen tips/erfaringer? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker en Corsair Flash Voyager 2GB og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
frode20 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 microplex.no OCZ Flash Drive, 1GB fra microplex ,men dessverre er den utsolgt. Den hadde passa deg perfekt. Lenke til kommentar
ostring1 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 microplex.no OCZ Flash Drive, 1GB fra microplex ,men dessverre er den utsolgt. Den hadde passa deg perfekt. 7741630[/snapback] Det er mulig, jeg kunne godt ha kjøpt den på 2gb. Men er det bare jeg som synes det er rart at så mange produsenter ikke publiserer lese/skrive hastigheten til produktet? Kjøper du noe med så mye plass, er det litt kjipt å vente 2 timer på å kopiere noen filer Lenke til kommentar
friskies Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Bruk google og søk etter flash drive review/test/roundup og sånt. Slik fant jeg ut at kingston datatraveler elite var raskest den gangen jeg kjøpte meg en. Tror disse flash voyager-pinnene er blant de raskeste, men de ser litt teite ut Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hadde ikke giddet å bruke all verdens tid på å velge minnepinne (du trenger ikke love evig troskap til den). Styr unna de aller billigste og ukjente merker. Har selv den 2 GB Sony'en du du nevner og er fornøyd med den. Bruker den på jobben så det er ikke jeg som har valgt/betalt for den . Ellers er sikkert den andre også grei, ca. samme teoretiske ytelse og litt billigere. På Sony sin pinne kan du trekke USB-kontakten inn i "hylsteret" med en "skyvebryter" på siden, mens Corsair har en hette til å ta av for å beskytte kontakten, og så spørs det om du liker "Space Ship look'en" til Corsair eller den mer minimalistiske "iPod look'en til Sony" Endret 17. januar 2007 av Pengu Lenke til kommentar
ostring1 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Flott hjelp Friskies! Jeg søkte på roundup, nå må jeg se mer på "Apacer Handy Steno". Den vinner masse tester, men er enorm Pengu, du har helt rett! Men jeg er desverre VELDIG teno'fil... (Jeg har allerede brukt timer på dette ) Endret 18. januar 2007 av ostring1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå