Nemon Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Lurer på om det er noen som vet hvilken oppløsning kortet støtter på TV-ut funksjonen? Lurer også på om det er et brukbart kort i GF4600 serien eller om det noen andre i samme klasse som er bedre? Eller kanskje det ville ha vært like greit å slå til med Radeon 9700, eller 9700 PRO med en gang? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 TV-Ut funksjonen på GF4 Ti korta er ikke akkurat noe å skryte av... hvis TV-Ut kvalitet er viktig så vil jeg annbefale å gå for ett ATI basert kort, da de har meget bra TV-Ut og den klarer fint 1024x768. Har selv ett Gainward Gf4 Ti4400, men må si att jeg er meget skuffet over TV-Ut kvaliteten, kan ikke engang lage skikkelig svart, det blir en grønngromsette farge på mørke/svarte farger.. :sad: Så nå venter jeg på ett Radeon 8500LE kort til å ha i reserve PC'en som jeg også skal begynne å bruke som filmmaskin... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 hva skal man med en høyere oppløsning på en TV? Klarer TV'er mer enn 800x600 uansett? bertie Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Bestemte meg for Sapphire 9700 Pro kortet til 2900,- på komplett, koster jo nesten det samme som GF4 4600'n til Gainward! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 10:20, skrev bertie:hva skal man med en høyere oppløsning på en TV? Klarer TV'er mer enn 800x600 uansett?bertie Ikke en vanlig TV, nei. Bare sånne ville HDTV og plasmaer... Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hei johskar: Ser du har samme skjermkortet som meg, har du overklokket det? Jeg får ikke det kortet til å yte noe særlig, og dette skal være et Golden Sample kort, my a**. Har du klokket det opp noe? Og hva fikk du. Jeg bruker Powerstripe til klokkingen. Holdt på å klokke det, og satt og tunet opp minnet, men så fikk jeg bare dårligere score når jeg gikk opp fra ca 630 til 650 MHz på minnet. Hva er dine erfaringer? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har klokket det litt, men ikke så mye... har komt frem til att ytelsen øker mer hvis man klokker minnet mer enn GPU. Lenke til kommentar
FreshJive Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Kjøpte meg et Gainward gf4 ti4600 for ca 10 dager siden. Når jeg nå skal teste det på tv'n får jeg ikke til å klone bildet sånn at det vises på både tv'n og pc-skjermen. Velger jeg derimot bare tv'n funker dette fint, men saken er den at jeg vil ha det til å fungere med kloning sånn som det skal fungere. Jeg har også prøvd flere drivere, både de som fulgte med kortet og helt nye, men ingen fungerer til kloning. Kortet har også tv-inn, men har heller ikke der funnet ut hvordan det fungerer. Noen som har et tips eller to å gi? Alt hjelper :smile: Ellers så ser jeg over her at en fyr sier kortet mitt ikke "lager" 1024*768 på tv'n, det er løgn. Jeg kjører 1024*768 med dette kortet, men da ikke kloning som er det jeg vil få til :/ Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 FreshJive: et TV kan ikke vise den oppløsningen, selv om du setter skjermkortet til å vise 1024*768. Dette pga pikslene på et TV er mye større enn på en monitor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå