PatSharpX Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hei, jeg vurdere å starter på Noroff å gå nettverksadministrator. Men den skolen er ganske dyr. Så lurer jeg på om det finnes noen andre skoler i Oslo som tilbyr samme utdanning? Evt om noen har erfaring med nettverksadministrator linjen? På noroff eller andre skoler? Endret 17. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei, jeg vurdere å starter på Noroff å gå nettverksadministrator.Men den skolen er ganske dyr. Så lurer jeg på om det finnes noen andre skoler i Oslo som tilbyr samme utdanning? Evt om noen har erfaring med nettverksadministrator linjen? På noroff eller andre skoler? 7741006[/snapback] Næringsakademiet har en linje, men jeg har ikke gått der selv. De jeg kjenner som har gått der de siste åra er veldig fornøyde. Jeg vet at flere ikke synes det var bra nok for noen år tilbake, men kvaliteten på undervisningen per i dag skal være veldig bra ... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Ja kjenner en som spesialiserte seg på sisco der, han var fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå