_tHokA_ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Noen som kan si meg forskjellene på de 2 tingene da det gjelder DVD brennere? Har hatt en LightScribe brenner før som ble ødelagt, og har nå nettopp kjøpt meg en brenner med LabelFlash funksjon Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Noen som kan si meg forskjellene på de 2 tingene da det gjelder DVD brennere? Har hatt en LightScribe brenner før som ble ødelagt, og har nå nettopp kjøpt meg en brenner med LabelFlash funksjon 7740976[/snapback] Fint lite, bortsett fra at de (selvfølgelig) ikke er kompatible med hverandre. De skal virke på samme måte og gjøre det samme. a. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er ikke så altfor mye skom skiller nei. Selv synest jeg labelflash gir klarere bilde, mer detaljer, men lightscribe har jo andre fordeler. Bilde av labelflash + lightscribe, bildet er tatt med et ikke så altofr bra kamera, så platene ser endel bedre ut i virkeligheten, spesielt labelflash-platen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå