Gå til innhold

Kan ikke sende SMS ! :(


Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg ikke lenger kan sende sms fra min telefon (nokia 6111). Først var feilen at jeg hadde slettet nr. til meldingssentralen.

 

Jeg fikk nr. til meldingssentralen av en kamerat, som også hadde djuice abbonement.

 

Får ikke til å sende sms nå heller. Meldingen blir liksom aldri sendt.

Noen som veit hva jeg kan gjøre ? eventuelt hvor finner jeg nr. til meldingssentralen til djuice?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du fortsatt ikke har fått det til, tror jeg kanskje at problemet ligger hos Telenor, og ikke hos deg. Det skal relativt mye til for at du har klart å ødelegge så mye annet enn meldingssentralnummeret.

 

Som Telenor-forhandler har jeg vært borte i en del lignende saker. Mest sannsynlig er det en liten feil som av og til oppstår, dog som regel på kontantkort-abonnement. Feilen tror jeg gjelder innstillinger hos Telenors meldingssentral (akkurat denne biten kan jeg svært lite om), men det er enkel sak å rette opp i dette. Ring Telenor på 09000, eller gå til en forhandler, så vil du forhåpentligvis få god hjelp.

 

Skulle du ikke få hjelp, kan du sende meg en PM her i forumet så kan jeg prøve å finne utav det selv - men sannsynligvis får du like god hjelp av en annen forhandler enn av meg ;)

 

Lykke til! La meg høre fra deg hvis du ikke får det til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...