Lord_Ruzty Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Bruker dette skjermkortet på skolen. Og funker helt fint til alle operasjoner unntatt spill. Alle spill som ser ut til å kreve 3D (Skjerm kortet) får en stadig lag spike som varer i 10 sec hvert 1 til 2 minutt. Dethender også flere ganger at maskinen henger seg helt opp. og jeg blir nødt til å reboote. Noen tips på hvordan jeg kan løse dette problemet? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Bruker dette skjermkortet på skolen. Og funker helt fint til alle operasjoner unntatt spill. Alle spill som ser ut til å kreve 3D (Skjerm kortet) får en stadig lag spike som varer i 10 sec hvert 1 til 2 minutt. Dethender også flere ganger at maskinen henger seg helt opp. og jeg blir nødt til å reboote. Noen tips på hvordan jeg kan løse dette problemet? 7740899[/snapback] Spill andre spill, det der er ikke noe godt spill 3D kort. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Quadro4 er såvidt jeg husker basert på samme grafikkbrikker som Geforce 4. Det er derfor som personen over meg sier ikke lenger egnet til bruk i de råeste 3D spillene som finnes. Quadro kortene har heller aldri vært optimalisert til spill slik som Geforce serien er. Sjekket detaljene for det kortet du har og det har 128Mb grafikkminne som nok desverre også er i minste laget for dagens spill. Men for å optimalisere ytelsen så bør du ihvertfall sørge for å bruke nyeste versjon av grafikkdriverene også kjøre ned detaljer/oppløsning i spillene for å få det til å flyte så bra som mulig. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Den mest effektive løysninga er faktisk å ikkje sitte å spele på skulen. Så slepp du heile problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå