nitor Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har et MSI K8N SLI Platinum hovedkort med et on-board Creative SB Live! 24-bit lydkort. Problemet er at jeg bare får ut lyd annenhver gang jeg starter opp. For å få lyd må jeg først starte opp maskinen, slå av, koble ut og inn strømmen på maskinen (!!) og starte opp igjen. Da har jeg lyd. Litt av et opplegg... Bruker nyeste drivere av alt og har også oppdatert BIOS. Noen som har erfaring med dette? Jeg er helt tom for ideer her Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 defekt HW? har du prøvd å formatere? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har nesten samme HK som deg, K8N Diamond, dvs det er jo samme HK bare med noen ekstra dippedutter. Det samme skjer også med meg, har samme lydbrikke og må også dra ut strømmen for at det skal ordne seg. Nå er det ikke noe som skjer med faste mellomrom, men nå og da. tha stoffi: Ikke uttal deg hvis du ikke har bedre forslag å komme med enn å formatere. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det er mange som ikke vet/tenker/vil formatere, og å informere/minne på om dette kan da være lurt. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har samme hovedkort, hos meg funker musa bare annenhver gang når jeg restarter. Er skikkelig irriterende å måtte restarte 2 ganger når jeg hater restarter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå