Gå til innhold

Hva skal du gjøre vis vennen din lurte deg?

Snus-Brus

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
jepp... han sa til treneren min at jeg snusa... han er beste venn og treneren min er en nær venn av mamma og pappa... han sa at det ikke hva han men jeg tror ikke på han når han er sønnen til treneren min.

7742661[/snapback]

Dropp han som venn. En venn er jo ikke en som gjør slikt, er det vell?

Gå og nskk med han og ver alvorlig, og slå han.

7743019[/snapback]

En venn gjør sånt. Men kansje ikke på den metoden da. Si i dette tilfellet at personen vi snakker om er mellom 13-16 år, og han begynner og røyke / snuse. Vennen hans er bekymra pga han vet ikke hva som skjer og han er glad i vennen sin og vil ikke at han skal begynne og " henge " med feil folk. Hva skjer da? Jo vennen gjør det som er riktig selvsagt, og det er da og si ifra til vennen og noen som tar det opp med han. Denne vennen hjalp han mer en han sviktet han imo

( Omg, emo infall :D )

Lenke til kommentar
Kjipt det. Jeg har nok opplevd værre. en ex,ex,ex var utro med bestevennen min. Begge var edru.

7749841[/snapback]

Blæ.. Det er stygge saker. Jævlig nok at de får seg type asap etter brudd, eller noe lignende med en eller annen type, men double damage, den er stygg.

Lenke til kommentar

Skjønner jo at det er litt kjipt at foreldrene dine vil finne ut at du snuser i en alder av 13-14 år. Men det er ditt eget valg, hvis jeg var deg hadde jeg bare sluttet. Men bare ta en prat med han, spør hvorfor han sa det, og ta gjerne en prat med treneren også. Vil jo ikke si at han dolker deg i ryggen bare fordi han sa til treneren din at du snuser. Det er ditt eget valg. Er jo like stygt å lyge til foreldrene dine om det, i hvertfall hvis det er de som invisterer i snusen og ikke deg selv.

Lykke til i hvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...