shizz kebab Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Å nei, mamma fant ut at jeg snuser. Hun ville nok ha funnet det ut til slutt uansett. Spør han "hvorfor gjorde du det? Trodde vi var venner?" og hør hva han har å si. Endret 17. januar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Legg litt doping i gymbagen til kompisen. Ring anonymt tips til politiet og si at treneren har en absurd drøm om å trene landslaget, og at han derfor deler ut anabole helt ned til miniknottnivå for å øke prestasjonene slik at han kan få mest mulig seire før han sender inn søknad som landslagsjef. Spøk til side. Sier det samme som kissamcduck. Litt snusing er ikke verdens ende. Om 100 år er alt glemt. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Om noen kødder med meg tar jeg som regel igjen, men alltid 3 ganger så hardt/mye. Som f. eks nå for en liten stund siden da jeg satt å så film med en kamerat. Han måtte slå meg hardt i skulderen i det jeg hadde et cola glass i hånden, så jeg fikk jo dette i fanget... morro! Ble ganske så forbannet så da han var på vei ut hadde jeg fylt opp glasset, så når han gikk ut døren ble han rimelig våt i bakhodet å ryggen. Den satt iallefall.... Endret 17. januar 2007 av brutti Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Legg litt doping i gymbagen til kompisen. Ring anonymt tips til politiet og si at treneren har en absurd drøm om å trene landslaget, og at han derfor deler ut anabole helt ned til miniknottnivå for å øke prestasjonene slik at han kan få mest mulig seire før han sender inn søknad som landslagsjef. Spøk til side. Sier det samme som kissamcduck. Litt snusing er ikke verdens ende. Om 100 år er alt glemt. 7742905[/snapback] det hadde vært kult... men det er jo jævlig slemt og gjøre og da... han får jo bot og sånt:(: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 jepp... han sa til treneren min at jeg snusa... han er beste venn og treneren min er en nær venn av mamma og pappa... han sa at det ikke hva han men jeg tror ikke på han når han er sønnen til treneren min. 7742661[/snapback] Dropp han som venn. En venn er jo ikke en som gjør slikt, er det vell? Gå og nskk med han og ver alvorlig, og slå han. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Gå og snakk ut om det. Grin litt med hverandre om hvor dumme dere var, og så avslutter dere med litt anale gleder for å knytte tettere bånd. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Om noen kødder med meg tar jeg som regel igjen, men alltid 3 ganger så hardt/mye. Som f. eks nå for en liten stund siden da jeg satt å så film med en kamerat. Han måtte slå meg hardt i skulderen i det jeg hadde et cola glass i hånden, så jeg fikk jo dette i fanget... morro! Ble ganske så forbannet så da han var på vei ut hadde jeg fylt opp glasset, så når han gikk ut døren ble han rimelig våt i bakhodet å ryggen. Den satt iallefall.... 7742955[/snapback] Vil vel ikke kalle det eksemplet å ta 3 ganger så hardt tilbake. Når dere var på vei ut var han våt på ryggen, men det så fortsatt ut som du hadde pissa på deg... Lenke til kommentar
maartin Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hehe, det der er jo bare en bagatell Om noen uker er det glemt, bare fortsett som tidligere og la det gro. Hvis han virkelig var din bestevenn så hadde jeg blitt forundret om vennskapet hadde blitt ødelagt på grunn av det Endret 17. januar 2007 av maartin Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Gå og snakk ut om det. Grin litt med hverandre om hvor dumme dere var, og så avslutter dere med litt anale gleder for å knytte tettere bånd. 7743051[/snapback] det var mere "vennen" som var dum, det var han som sa det selvom snus-brus sa at han ikke skulle si det (trur jeg) . får mora vite at han snuser så er jo han i trøbbel, trukke akkurat mora vil det eller lar han lov til å snuse. de fleste mødre ser snus som rent rusmiddel og det er drit farlig osv. og en "venn" ville ikke ha sakt det hvis ikke han blir truet til livet om å si det. jeg hadde aldri sagt det hvis han ikke ville det. det handler også om prinnsippet her. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 jepp... han sa til treneren min at jeg snusa... han er beste venn og treneren min er en nær venn av mamma og pappa... han sa at det ikke hva han men jeg tror ikke på han når han er sønnen til treneren min. 7742661[/snapback] Kan det ikke ha vært treneren som har sett at du bruker snus? Ut fra det du skriver har din kamerat sagt at det ikke er ham. Er det ikke du som dolker ham i ryggen når du ikke tror ham? Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) jeg hørte av noen andre at treneren sa til han << jeg har hørt noen rykter om at --- og snus-brus snuser er det rykte sann ??>> vennen<< Ja >> trur det var no sånt. Han burde sagt Vet ikke , eller no i den duren Endret 17. januar 2007 av thaLapp Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 virker som om at du er ganske stolt over snusen din da ... skruf som avatar og det hele. Hva er da problemet? hva skal mamma og pappa gjøre? kaste deg ut? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Om noen kødder med meg tar jeg som regel igjen, men alltid 3 ganger så hardt/mye. Som f. eks nå for en liten stund siden da jeg satt å så film med en kamerat. Han måtte slå meg hardt i skulderen i det jeg hadde et cola glass i hånden, så jeg fikk jo dette i fanget... morro! Ble ganske så forbannet så da han var på vei ut hadde jeg fylt opp glasset, så når han gikk ut døren ble han rimelig våt i bakhodet å ryggen. Den satt iallefall.... 7742955[/snapback] Hater folk som deg Tilbake til topic! 1) Neste gang du møter vennen din sier du "Jeg HATER deg!" Det er ikke meningen at du skal skrike det opp i fjeset hans, men du skal si det med litt rolig, men alvorlig stemme og se skikkelig skuffet ut. Så stikker du. 2) Geip og vær skikkelig overlegen hver gang du ser han. 3) Når han spør om du fortsatt er sur på han eller sier noe til deg, gjentar du det han sier med mongostemme. Veiv gjerne med armene samtidig. Hvis vennen din foreksempel heter Lars, kan du gjerne avslutte setningen med: "For jeg heter Lars!" Også et stønn på slutten. Trucken Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Om noen kødder med meg tar jeg som regel igjen, men alltid 3 ganger så hardt/mye. Som f. eks nå for en liten stund siden da jeg satt å så film med en kamerat. Han måtte slå meg hardt i skulderen i det jeg hadde et cola glass i hånden, så jeg fikk jo dette i fanget... morro! Ble ganske så forbannet så da han var på vei ut hadde jeg fylt opp glasset, så når han gikk ut døren ble han rimelig våt i bakhodet å ryggen. Den satt iallefall.... 7742955[/snapback] Hater folk som deg Tilbake til topic! 1) Neste gang du møter vennen din sier du "Jeg HATER deg!" Det er ikke meningen at du skal skrike det opp i fjeset hans, men du skal si det med litt rolig, men alvorlig stemme og se skikkelig skuffet ut. Så stikker du. 2) Geip og vær skikkelig overlegen hver gang du ser han. 3) Når han spør om du fortsatt er sur på han eller sier noe til deg, gjentar du det han sier med mongostemme. Veiv gjerne med armene samtidig. Hvis vennen din foreksempel heter Lars, kan du gjerne avslutte setningen med: "For jeg heter Lars!" Også et stønn på slutten. Trucken 7744058[/snapback] Den funker sikkert på folk i han sin alder , tenk å skulle gjøre noe slikt på jobb Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Haha, skuille tatt seg ut! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det er jo ingen stor sak da! Om du setter vennskapet deres i tvil kun på grunn av dette, er det du sok dolker ham i ryggen. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Du har jo bare postet i snus-tråden, du har snusboks som avatar og du tenker kun på snus, det må jo være noe du er stolt av, sant? Hva er vel da dealen med at folk vet det? Ingen har dolket deg i ryggen, du har bare oppført deg idiotisk. Endret 17. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Snitches get stitches....nuff said Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Om noen kødder med meg tar jeg som regel igjen, men alltid 3 ganger så hardt/mye. Som f. eks nå for en liten stund siden da jeg satt å så film med en kamerat. Han måtte slå meg hardt i skulderen i det jeg hadde et cola glass i hånden, så jeg fikk jo dette i fanget... morro! Ble ganske så forbannet så da han var på vei ut hadde jeg fylt opp glasset, så når han gikk ut døren ble han rimelig våt i bakhodet å ryggen. Den satt iallefall.... 7742955[/snapback] Vil vel ikke kalle det eksemplet å ta 3 ganger så hardt tilbake. Når dere var på vei ut var han våt på ryggen, men det så fortsatt ut som du hadde pissa på deg... 7743073[/snapback] Det var hjemme hos meg så det vakke noe problem. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 bra gjort uansett da brutti anyway: hvis du ikke vil at folk skal vite du snuser, så slutt.. alt som skjules kommer for dagens lys en eller annen gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå