Snus-Brus Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 jeg hadde en venn som dolka meg i ryggen... hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Gå på sykehuset før du blør ihjel! Eventuelt snakk med personen. Det kommer jo veldig ann på hvor nære venner dere er og hvor stor dolken var. Endret 17. januar 2007 av zappy Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 vi hva beste venner... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Og hva gjorde han da? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Dolket han i ryggen, vel! zOMG! Var det en stor dolk? Fra spøk til revolver: Hva gjorde han som var så fælt? Endret 17. januar 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Da er litt forslag å jobbe med det. Snakk om det og bruk tiden til hjelp. Er ikke noe som er verd å miste en beste venn over. Vanskelig å si når man ikke vet hva det handler om, men jenter (wild guess ) har det med å lage trøbbel mellom venner. Det er menneskelig å gjøre feil, selv om det kan virke utilgivelig når en venn gjør det mot deg. Det viktigste er vel at han innser hva han har gjordt og angrer hardt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 men hva har han gjort da? evt hvorfor/hvordan har han dolket deg da? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du skal snakke med han. Hvis han gikke gidd å bry seg eller i det hele tatt å snakke med deg så skal du redigere førsteposten slik at det ikke står venn der lenger. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hvis han fortsatt er interissert i å være venn med deg, så skal det kunne gå an å snakke med han om det. Er han avvisende og wannabecool så gjør som Abarakadabara sa. Endret 17. januar 2007 av darkness| Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hva gjorde han? Hvis han ble med dama istedenfor deg, så er det ingen stor ting. Men hvis du holdt på å dø, og han bare, lo, så, blæ. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nå har alle spurt hva han gjorde. Jeg foreslår at dere venter på svar. Off topic kan dere ta på msn. Slutt å spam. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Å bli dolket i ryggen av sin beste venn er ikke noe hyggelig. Daniel Endret 17. januar 2007 av danilovic Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg hadde en i klassen min for noen år siden som bokstavelig talt dolka bestekameraten sin i ryggen. Fylla + en kamerat som begynner å flørte med jenta di + en kniv du finner hjemme = en kniv i skulderen til din bestekamerat. Men back ontopic, de 2 er bestevenner igjen. Ting kan gå bra om det ikke var så kjempegale det som skjedde. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Om jeg husker rett, så skrev han i snustråden at kameraten hadde sagt til treneren at han snuste. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Vel... Da vennen min dolket meg i ryggen, så fikk han et hull i skallen. Bokstavelig talt. Kastet stein i ansiktet på han. Denne hendelsen var riktig nok i barnehagen, og det var mer over en leikesykkel enn det var over damer... Men det er jo praktisk talt det samme. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 jepp... han sa til treneren min at jeg snusa... han er beste venn og treneren min er en nær venn av mamma og pappa... han sa at det ikke hva han men jeg tror ikke på han når han er sønnen til treneren min. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Her har man et bra vennskap ser jeg. Stoler ikke på hverandre engang. Kan huske å ha dolket en venn i ryggen en gang. Han ringte utpå kvelden, vi fikk snakket ut om det som skjedde, og etter det var vi gode venner til jeg flyttet. Endret 17. januar 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hva med å snakke om det med ham? Sette dere ned sammen, og få alt frem i lyset.. Kanskje spørre om hvorfor han gjorde det, hvordan dere skal løse det osv. Jeg tror uansett ikke det er den beste løsningen å spørre her, det er ikke lett for andre og sette seg inn i din situasjon - i hvert fall ikke med den infoen du har gitt. Det er nok du som kan komme frem til den beste måte og løse dette på, vi kan bare hjelpe deg litt i gang. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Dolket i ryggen ja. Vel, hvis det er det man kaller det der... Slutt å grin over det, hvis foreldrene dine finner ut at du snuser er det sannsynligvis til ditt eget beste. Ring kompisen din og spør hvorfor han gjorde det ihvertfall, må jo ha en slags grunn.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Wow, for et svin. Kameraten din liker ikke at du snuser. Hvor gammel er du? 12? 13? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå