Gå til innhold

Eg skal kjøpe meg eit billigt å bra skjermkort, kva skal eg


balder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-12-19 15:09, PIIIpower skrev:

Er du sikker på at du har AGP port? hvis ikke må du kjøpe PCI kort, og da har du ikke så mye velge i.


 

Denne meldinga kom etter at jeg hadde posta min.. ehehe.. ellers så hadde det virka litt dumt jah. PIIIpower har i vært fall litt vett i huet :smile:

Lenke til kommentar

Mfafa, du har jo fordel av du sitter med dette eldgamle systemet, de av oss som har gitt ham råd gir utifra den infoen vi har.

 

Du bør la være å si om folk har vett i hue eller ikke og heller komme med konstruktiv kritikk istedet for å få visse folk imot deg.

 

Jeg personlig tar meg ikke nær av sånt, men jeg har sett flere som "klikker" når noen kaller dem dumme.

 

Telcontar

Lenke til kommentar

Dere er håpløse.

 

Jeg spilte da faen meg Quake 3 online med en eldre K6-2 350Mhz med Voodoo Banshee og det gikk fint i 50 FPS. Unreal Tournament var perfekt, SOF gikk glatt. Alle spill som er ca 1 år gamle fungerte fint. Til og med B&W som er et dritt spill fungerte bra.

 

Dama hadde en PII 350Mhz med den samme Banshee og det fungerte strykende med alle DirectX 7 kompatible spill som SOF, Insane, Operation Flashpoint etc.

 

Er det bare en gjeng inkompetente duster her?

 

Er det rart jeg er på ocshoot isteden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...