Gå til innhold

Deaktivere Windows Update?

ZoRaC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Kanskje deilig å slippe denne beskjeden, men installer oppdateringer en gang i blant allikevel.. alt for mange undervurderer disse.. etter min erfaring retter de opp en masser av bugs og gjør systemet langt mer stabilt!

Det er på PC'en til onkelen min og han irriterer seg over alle slike meldinger. Er bedre at jeg er innom en gang i blant og oppdaterer det som er... :smile:

Quote:

Prøv FreshUI:

En slags windows tweaker, der har de den funksjonen.

Finnes det ikke et sted i Windows man kan slå av det? Liker ikke sånn 3.-parts programvare... :razz:

Lenke til kommentar

Hei!

Når du får det blinkende ikonet ved siden av klokken om at det er kommet oppdateringer, så dobbelklikker du på dette og trykker på "instillinger" nede til venstre. Her kan du krysse vekk at maskinen skal søke automatisk etter nye oppdateringer.

Du kan evt. gå inn i "Automatiske oppdateringer" på kontrollpanelet og gjøre det samme der.

Ikke alltid dette fungerer, Microsoft har satt en eller annen slags lås på dette, så du må være tålmodig og gå forsiktig frem.

Ellers er eneste alternativ ett Tweak program.

Arcade

Lenke til kommentar

har ALDRI fått sånn automatisk oppdatering etter at jeg skrudde det av. Ingen andre jeg har skrudd det av hos heller etter hva jeg har hørt(er borti et par som får hetta hvis ikke alt er 100% slik dem er vant til). På automatiske oppdateringer kan man skru av alle oppdateringer som sagt tidligere. Skal ikke komme igjen da...

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...