DementedAlbino Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe et større batteri til en dell axim x51, og kom da over www.altitec.no som ser ut til å selge billige batterier til hva som helst. Så da lurer jeg på om noen har erfaringer med dem som butikk, samt batteriene de selger. Er der eventuelt noen andre butikker jeg bør benytte meg av når det kommer til kjøp av batterier? Skulle gjerne hatt nytt batteri til pda, pc og kamera, så fint om noen har erfaringer fra et sted som har gode priser og bra kvalitet. Endret 17. januar 2007 av svortevik Lenke til kommentar
dominus Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 min erfaring med Altitec er:utrolig trege. min ordre lå på vent i tre uker før de reagerte. og de er ikkeinterressert i å høre på kunden når han sier at "hør her. dere har batteriet på lager. send det". men batteriet var bra når det endelig kom. Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hvorfor kjøpe der? Du kan jo kjøpe disse generiske batteriene på Ebay.com for en mye lavere pris. Om du ønsker litt høyere kvalitet kan du jo sjekke ut http://www.aximcases.com/store/aximx50.html De tilbyr kvalitetsbatterier (=med navn..) fra Leaf og Mugen. OM du registerer deg på www.aximsite.com får man også rabatt ved kjøp herifra - sjekk forumet på aximsite, mange som er fornøyde med cases.com sine batterier. Jeg har kjøpt no name batterier til mitt ixus og nikon systemkamera, aldri hatt noen problemer, MEN, du får alltid det du betaler for, ser bare ingen grunn til å betaler fire ganger så mye fra en Norsk butikk for noname batterier. Billig på Ebay: LINK US $6.49 + US $4.99 Norway Standard Int'l Flat Rate Shipping = ca 75 kr Endret 17. januar 2007 av deoman Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 alpinetop.com har også greier til axim, som batteri,alu kasse etc. kjøp for over 20$, bruk koden deals5 så skal en få 5$ rabatt sist en sjekket frakt er 6$ Lenke til kommentar
tingo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tenkte bare jeg skulle nevne det: bestilte et batteri til en laptop fra altitec.no (også kjent som batteributikken.no) 16 februar 2010. 19 mars 2010 fikk jeg melding om at ordren var pakket og sendt, 23 mars 2010 fikk jeg hentemelding fra Posten. (Jeg hadde ikke hastverk, så det var greit for meg.) Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hm. Nettop bestilt batteri derfra jeg og. Bestilte i helgen, fikk batteriet i posten på tirsdag. Så tydligvis ikke alle som får det som sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå