RastaXP Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har sett den, og anbefaler den på det sterkeste. Genial splatter det, der. Legg merke til at "storbonden" på gården ligner på Torbjørn Jagland. Den har forøvrig mange hysterisk morsomme scener, så her mangler det ikke på fantasi som i andre splatter filmer. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jeg har sett den, og anbefaler den på det sterkeste. Genial splatter det, der. Legg merke til at "storbonden" på gården ligner på Torbjørn Jagland. Den har forøvrig mange hysterisk morsomme scener, så her mangler det ikke på fantasi som i andre splatter filmer. 7753406[/snapback] Den er på kino 22 mars så åssen du har sett den er en gåte 7753454[/snapback] EDIT: På siden dems står det 22 mars mens Filmfestivalen står det 17 jan. I see! Endret 18. januar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Haha, denne må jeg se, selv om jeg hater sånt. Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Denne filmen blir rett og slett genial! :!: Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 weee så reklame på den i sommeren eller no endelig er den her på et framtids bla tenker jeg der sto det om en ny film som skulle komme i 2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå