kh- Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei! Jeg har et problem med en Pioneer cd-spiller. Type: http://www.pioneer.no/no/products/archive/...00MP/index.html Det som skjer når cd-spilleren får spenning er at displayet begynner å blinke og den låser seg helt. Sikringen er hel. Noen som har vært borti noe lignende, eller har noen tips om hva som kan være galt? mvh Kristian Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei! Jeg har et problem med en Pioneer cd-spiller. Type: http://www.pioneer.no/no/products/archive/...00MP/index.html Det som skjer når cd-spilleren får spenning er at displayet begynner å blinke og den låser seg helt. Sikringen er hel. Noen som har vært borti noe lignende, eller har noen tips om hva som kan være galt? mvh Kristian 7740038[/snapback] Vipp ned frontdekslet å se om du har et lite hull eller søkk i front på spilleren under der du mater inn cd`en. Det kan være en resett-knapp som du kan prøve . Bruk en kulepenn el.lign. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei! Jeg har et problem med en Pioneer cd-spiller. Type: http://www.pioneer.no/no/products/archive/...00MP/index.html Det som skjer når cd-spilleren får spenning er at displayet begynner å blinke og den låser seg helt. Sikringen er hel. Noen som har vært borti noe lignende, eller har noen tips om hva som kan være galt? mvh Kristian 7740038[/snapback] Høres ut som om det er dårlig kontakt noen plass. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har nesten samme problem, når kun tenningen står på så er spilleren helt fin. Men med en gang jeg starter bilen begynner skjermen og blinke.. Ellers virker spilleren helt fint men synes det var litt irriterende... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hadde lignende problemer med forskjellige spillere, når jeg koblet strømmen via ISO kontaktene i bilen.. På min bil (Opel Astra F), så var det problemer med tenningslåsen og acc ledningen.. Så tok like greit å la egen strømkabel til spilleren, like greit så slipper man de pinglete ledningene som er der fra før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) På enkelte biler er +12V fast og +12V med tenning på byttet om. På min Astra-G med Denon-spiller kjøpte jeg en kabel på Biltema som gjør det mulig å bytte om dette, som løste problemet hos meg. Endret 20. januar 2007 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
kh- Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Takker for svar! Noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny iso kontakt til Spilleren ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Tenker du på kabelsett med ISO-kontakter i den ene enden og løse ledninger i den andre? Eller en overgang mellom ISO og noa annet? Prøv Clas Ohlson, Biltema, Mekonomen, Torshov Bilrekv., eller et sted de selger bilstereo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå