AlternB Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg hadde dette problemet med at jeg ikke fikk spilt av filmer i mediaplayer (alt gikk kjeeempetreigt), og fant ut at det var driveren sin skyld (så jeg rulla den tilbake). Men nå har jeg kjøpt nytt 3d kort og måtte derfor installere den nyeste Nvidia driveren (som jeg fikk problemer med tidligere). Jeg må altså få filmene til å fungere igjen. Hvordan skal jeg gjøre det. Jeg kan jo ikke rulle tilbake driveren nå, siden jeg nettopp har installert et nytt kort. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har du prøvd en annen spiller? Lenke til kommentar
AlternB Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 ja. ingen spillere funker Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det finnes muligens andre løsninger, men en formatering pleier alltid å løse det meste. men har du passet på å fjerne de gamle driverene skikkelig? (drivercleaner) Lenke til kommentar
AlternB Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 nei det har jeg ikke tror jeg. er drivercleaner et separat program? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 først så må du fjerne driverene via legg til fjern programmer, så kan du kjøre drivercleaner i tillegg, og så tilslutt installere nye drivere, virker ikke det så vet jeg ikke annet enn å formatere, da feilen ikke nødvendigvis har noe med drivere å gjøre. Lenke til kommentar
AlternB Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Ok men hvor får jeg lasta ned drivercleaner? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det vet jeg ikke, men du er vel i stand til å bruke google? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå