Straffa Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Ser ut som demoen ikke kommer til Torsdag Microsoft announced today that the “Crackdown™” demo, which was scheduled to appear over Xbox Live Marketplace on Wednesday, January 18th, is going through the final steps of the certification process, which has pushed the scheduled release. However, Microsoft let us know that the demo is still on-track to appear before the end of January. It is also worth mentioning that the demo will not support “join-in-progress” gameplay found in the retail release of Crackdown, which will feature a robust, jump-in-anytime and play cooperative mode similar to that seen on Gears of War. A Microsoft spokesmantold us that in the demo, "gamers must organize co-op matches from the demo’s interface before jumping into the crime-ridden streets of Pacific City. Once in a game, players will be able to fully explore one of the four major gang-held territories available in the final game. Link Endret 17. januar 2007 av Andrex76 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Inget stor tap for min del. Har vert tørre tider på MP den siste mnd. så det hadde jo vert godt med noe nytt likevel. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Synd, hadde gledet meg til denne demoen... Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ditto, Crackdown er det spillet jeg gleder meg desidert mest til av de som kommer ut i nærmeste fremtid(Til x360 vel å merke). On the other hand, 1-1 1/2 ukes venting ekstra skal jeg nok tåle. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Balle. Lite nytt på Marketplace. Men, men, ikke noe stort tap det her da. De som venter deseperat trenger jo ikke å vente så mye lenger. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg som har fri fra jobben til Torsdag. Får vel bruke tiden til å spille Lost Planet Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Men kommer det noen ertatning da? Kjipt å se at det ikke er noe nytt på Marketplace :S Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Det var synd. SÅ fram til demoen. Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 urggg jeg som gledet meg til å spille demoen, slemme saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå