Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Akksesspunkt på PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet at bl.a. Asus har software for sine trådløse nettverkskort som gjør at man kan bruke maskinen som et aksesspunkt. Om den samme softwaren fungerer på andre kort aner jeg ikke. Husker heller ikke navnet på softwaren men har sett den selv så jeg vet den finnes. Det burde finnes andre programmer også.

Lenke til kommentar
Hvis du kan sette skypemobilen i AD-HOC så kan du koble deg opp mot laptopen slik den er nå.

7740283[/snapback]

Er det sikkert at dette gjelder tilgang til internettforbindelsen og, og ikkje bare tilgang til filer etc på PC-en? Er det egne program eller innstillinger i PC-en for dette?

Takk for innspela

Lenke til kommentar
Hvis du kan sette skypemobilen i AD-HOC så kan du koble deg opp mot laptopen slik den er nå.

7740283[/snapback]

Er det sikkert at dette gjelder tilgang til internettforbindelsen og, og ikkje bare tilgang til filer etc på PC-en? Er det egne program eller innstillinger i PC-en for dette?

Takk for innspela

7754483[/snapback]

vel jeg bruker en fujitsu siemens og det finnes noen innstillinger der som kan brukes til og la andre koble til gjennom din datamaskin ihvertfall kan jeg konfigurere min sånn...

vet ikke om det er på andre enn winxpprofessional... men sånn er det her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...