exin89 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Når jeg f.eks starter et dos spill, i dette tilfellet Zatacka (achtung die kurve). Da ser jeg det dekker skjermen med svart farge før det lukkes igjen. Det samme skjer hvis jeg åpner Memtest86 installasjon fila, den åpner seg og lukker seg etter ca 1 sek. Får ikke gjort noe av det jeg skal gjøre, for jeg trenger en ny memtest86 diskett da den gamle blei kasta veggimellom. Sånt skjer når jeg bli sinna, for jeg har ikke hjerte til å ta tastatur eller mus eller pcn, men disketter o.l. som ligger på bordet kan fly langt innimellom Satt jo bare å spilte ELMA Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du må starte programmet fra et CMD vindu istedet for å klikke på det i utforsker. Da vil CMD vinduet holde seg åpent, og du kan se om det kom en feilmelding da programmet ble avsluttet. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Husker ikke kommandoen for åpne med et CMD vindu. Kan noen den? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Fant ut kommandoen, men det står når jeg prøver å starte memt32 install greia for å lage diskette, at den ikke finner rawrite.exe og at denne må ligge i samme mappe som install.bat Den ligger i samme mappa, og det fungerer ikke Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Husker ikke kommandoen for åpne med et CMD vindu. Kan noen den? 7741581[/snapback] bla deg frem til mappa, og skriv filnavnet Er ikke vanskeligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå