Gå til innhold

level 69 mage etter 24 timer!


Anbefalte innlegg

Litt driti ut de som påstod at det tok like lang tid som 0 > 50/60 som fra 60 > 70.

7741855[/snapback]

Nei, det er jo den tiden det vil ta om man går solo, dette er noe helt annet.

7741878[/snapback]

Fortsatt, tar ikke 10 dagers played for og bli 70 fra 60.

Trenger ikke et raid i ryggen for og greie det på 2-3 uker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, iallefall når tiden brukt er sammenhengende.

Vitner om lite jobb/skole og et ønske om lenger e-penis.

 

For idiotisk..

 

Folk har forskjellige mål, tenk hvor spennende det der var da?? Klarer vi (VI ja) å bli først i verden? hva dropper nå? Osv Osv.

 

Ikke ver så misunnelig.

7742221[/snapback]

Tror ikke det er noen andre en de mest hardbarka wow-spillerne som er missunelig på dette. Jeg hadde rett og slett vært flau.

Lenke til kommentar
Jepp, iallefall når tiden brukt er sammenhengende.

Vitner om lite jobb/skole og et ønske om lenger e-penis.

 

For idiotisk..

 

Folk har forskjellige mål, tenk hvor spennende det der var da?? Klarer vi (VI ja) å bli først i verden? hva dropper nå? Osv Osv.

 

Ikke ver så misunnelig.

7742221[/snapback]

Tror ikke det er noen andre en de mest hardbarka wow-spillerne som er missunelig på dette. Jeg hadde rett og slett vært flau.

7743072[/snapback]

 

Å herregud. HVORFOR det? Fordi det i din verden ikke er sosialt akseptert å bruke en god mengde tid på dataspill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Tror ikke det er noen andre en de mest hardbarka wow-spillerne som er missunelig på dette. Jeg hadde rett og slett vært flau.

7743072[/snapback]

Jeg er ikke en hardbarka wow-spiller, og er ikke misunnelig. Samtidig er jeg ikke så tett at jeg ikke skjønner at dette er bra jobba. Å spille sammenhengende i 28 timer er ikke noe å være så innmari flau av heller, lan har mange av oss vært på en eller annen gang.

Lenke til kommentar

28 timers sammenhengende WoW spilling? Skal ikke snakke høyt om at det er retarda, satte selv i 60 timer med Runescape, så det er fult mulig, selv om hodet er totalt overherpa etterpå.

 

Imponerende at noen har klart å komme til 70 i TBC, her sitter jeg med min første char og er ikke klart å somle meg til level 20, er i barrens og er redd alt som er over level 15. Tror jeg trenger en liten seriøs grinding/quest tur :p

Lenke til kommentar
Å herregud. HVORFOR det? Fordi det i din verden ikke er sosialt akseptert å bruke en god mengde tid på dataspill?

Har du noen som helst problemer med at jeg ville vært flau over det? Kan godt hende det er helt naturlig for deg å spille så mange timer i strekk og i tillegg være den raskeste lvleren i verden, men slik er IKKE JEG.

Jeg har overhode ingen problemer med at andre ville vært stolte over det, så hvorfor har du problemer med at jeg ville vært flau?

 

Jeg er ikke en hardbarka wow-spiller, og er ikke misunnelig. Samtidig er jeg ikke så tett at jeg ikke skjønner at dette er bra jobba. Å spille sammenhengende i 28 timer er ikke noe å være så innmari flau av heller, lan har mange av oss vært på en eller annen gang.

 

Det jeg mente var at de som klager over at han er no-life ol. mest sansynelig ikke gjør det fordi de er missunelige. Det er vel mest de andre som var med i kampen om å nå lvl 70 først som er missunelige på han.

 

Og selvfølgelig, bra jobba av han og de 29 andre som hjalp han. Ganske genialt egentlig. :)

 

Men det å spille 28 timer i strekk uten pause kan jeg med hånden på hjerte si at jeg aldri har gjort. Jeg har vært på venne-lan ja, men da sitter vi nesten aldri i 28 timer, og ihvertfall ikke uten pauser. ;) Det er vel mest alt arbeidet han la i å bli lvl 70 først som gjør at mange kaller han no-life, at han la alt til rette for wow slik at han kunne lvle fortest mulig. Ikke bare det at han spillte 28 timer i strekk.

Lenke til kommentar

Hvorfor henge seg så mye opp i andres extrem meninger?, om noen mener det er "nolife" - "lowlife" osv så la dem få lov til å fortsette med sitt perfekte liv.

 

Hvofor de må inn på dette emne for å fortelle det er jo en snodig sak.

 

At noen klarer 10 lvl på så kort tid er jo helt utrolig, når jeg starter å spille igjen bruker jeg sikkert minst 1mnd på det :D

Lenke til kommentar

Å levle 10 levler når du er så høy er bra gjort ja. Og her pusler jeg med et strev å komme meg til level 20.

 

Tror jeg trenger desperat hjelp snart, springer rundt i Barrens og vet ikke hva jeg skal gjøre. Monstrene i startplassen gir lite XP og monstrene i Barrens dreper meg. Interesang dilemma :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...