Gå til innhold

level 69 mage etter 24 timer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veel, akkurat dette er ikke så veldig no-life. Heller hardcore abusing.

 

Bare for å få første lvl 70... Kjedelig, han går jo glipp av tonnevis med quests med rep/rewards om ikke annet. Han har sikkert pløyd igjennom outlands på beta.

 

Jaja, null respekt fra meg. Er ikke så veldig stor bragd å bli boosta to infinity.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=3441

 

Litt morsomt at folk som kommer til å bruke ti ganger så lang tid som denne franskmannen kaller ham for en "no-lifer".

7741726[/snapback]

Det er en typisk måte å få andre sine bragder til å virke dårlige på. Er vel mange på dette forumet som kan skryte av å ha vært med på å komme til level 70 før 8 millioner andre brukere. Og tenk, alt det slitet kosta dem EN dag. makan til no-lifere! :D

Lenke til kommentar
Folk er jo faktisk 66-67 uten å ha hatt en guild i lomma så ja.. de dreit seg ut :)

7741897[/snapback]

67! o.O

 

På The Maelstrom var det ingen over level 63 idet jeg gikk til sengs i tretiden.

7741919[/snapback]

 

ingen som er over 65 enda. klin umulig, untatt han magen som fikk boosta lvlinga si da..

Lenke til kommentar
Veel, akkurat dette er ikke så veldig no-life. Heller hardcore abusing.

 

Bare for å få første lvl 70... Kjedelig, han går jo glipp av tonnevis med quests med rep/rewards om ikke annet. Han har sikkert pløyd igjennom outlands på beta.

 

Jaja, null respekt fra meg. Er ikke så veldig stor bragd å bli boosta to infinity.

7741408[/snapback]

 

:yes:

"Bragden" hører vel like mye til de som hjelper ham som til ham selv.

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
:yes:

"Bragden" hører vel like mye til de som hjelper ham som til ham selv.

7741981[/snapback]

Naturligvis er det jo et viktig poeng at credit skal gå til hele flokken der :)

Lenke til kommentar
Syns han ikke burde få noe respekt for å level til 70 på denne måten. Måten han har gjort det på er for meg helt uetisk. Han har også gått glipp av circa 90% av hele spillet. Selv skal jeg kose meg gjennom hele spillet.

7742189[/snapback]

 

Kanskje det er hans måte å kose seg med spillet? ingen er ikke like vettu :p

Endret av ehby3003
Lenke til kommentar
Folk er jo faktisk 66-67 uten å ha hatt en guild i lomma så ja.. de dreit seg ut :)

7741897[/snapback]

67! o.O

 

På The Maelstrom var det ingen over level 63 idet jeg gikk til sengs i tretiden.

7741919[/snapback]

 

ingen som er over 65 enda. klin umulig, untatt han magen som fikk boosta lvlinga si da..

7741944[/snapback]

 

Lol både Fs, Nelle og Wartooth fra Borked på RC er 67 da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...