Gå til innhold

level 69 mage etter 24 timer!


Anbefalte innlegg

Jeg er mektig imponert!

 

Det må jo være MYE mer gunstig å sette av et fattig døgn til skikkelig powerlevling, istedet for å bruke et par timer pluss/minus i en mnd eller to.

 

Ser heller ikke helt sammenhengen mellom no-life og det å være rask. Kanskje han ville levle fort fordi han har så mye annet å gjøre på skole/jobb/sosialt i tiden fremover? Grunnene kan være mange - men no-life kommentarene virker mer som sjalusi enn noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neste geek med OT får tidlig vinterferie.....  :whistle:

Haug med poster slettet.

7740731[/snapback]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Posten min var ikke OT i det hele tatt. les postene for du bestemmer at de er OT

7740760[/snapback]

 

Når man quoter 4 poster som var OT, uten mål og mening så blir alt OT .. ;)

Reaksjoner tas på PM og IKKE i trådene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Er imponert av dette. Skjønner ikke at noen kan påstå at denne karen ikke har no liv på grunn av denne hendelsen, det er jo et genialt prosjekt!

Lenke til kommentar

Blizzar er J.. flink til å få frem -> jeg må, bare må, vet ikke hvorfor men jeg bare må ha... (lvl, sverd, rustning osv osv)

 

Alle bare må ha, glemmer rent å nyte spillet, litt her det mange kaller "dopet" i wow ligger.

 

edit:

ikke helt ulikt effektenspillautomater har o.l

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Blizzar er J.. flink til å få frem -> jeg må, bare må, vet ikke hvorfor men jeg bare må ha... (lvl, sverd, rustning osv osv)

 

Alle bare må ha, glemmer rent å nyte spillet, litt her det mange kaller "dopet" i wow ligger.

 

edit:

ikke helt ulikt effektenspillautomater har o.l

7741047[/snapback]

Ikke helt ulikt nesten hvert eneste mmorpg til dags dato?

 

[ironi] Nei, det skjønner ikke jeg heller.. :ermm: [/ironi]

7741061[/snapback]

Kun basert på dette så kan du ikke påstå det. Kan jo bare hende det er en haug med folk som har lyst på en utfordring. Hadde han levla solo med 5 days played nøyaktig fem dager etter BC hadde kommet ut kunne du godt sagt han er håpløs :D

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
Er imponert av dette. Skjønner ikke at noen kan påstå at denne karen ikke har no liv på grunn av denne hendelsen, det er jo et genialt prosjekt!

7741008[/snapback]

 

[ironi] Nei, det skjønner ikke jeg heller.. :ermm: [/ironi]

7741061[/snapback]

 

Herregud skjønner ikke tankegangen din.. Så man har ikke liv siden man bruker minst tid i verden /played på å nå 70?

Lenke til kommentar
Er imponert av dette. Skjønner ikke at noen kan påstå at denne karen ikke har no liv på grunn av denne hendelsen, det er jo et genialt prosjekt!

7741008[/snapback]

 

[ironi] Nei, det skjønner ikke jeg heller.. :ermm: [/ironi]

7741061[/snapback]

 

Herregud skjønner ikke tankegangen din.. Så man har ikke liv siden man bruker minst tid i verden /played på å nå 70?

7741096[/snapback]

 

Jepp, iallefall når tiden brukt er sammenhengende.

Vitner om lite jobb/skole og et ønske om lenger e-penis.

Lenke til kommentar
Jepp, iallefall når tiden brukt er sammenhengende.

Vitner om lite jobb/skole og et ønske om lenger e-penis.

7741190[/snapback]

 

28 timer sammenhengende er ikke veldig mye. Vi snakker om at han skulker skolen en dag f.eks eller ordnet seg en dag fri fra jobben. Ser ikke på det som forferdelig. Dessuten kan han ta seg en uke fri, eller spille av og til mens han venter på at andre blir 70. Mens resten av svettnerdene sitter å kaver hver ettermiddag om å bli 70 samtidig som de grønn av misunnelse flamer han som var først.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Folkens, det er _28_ timer vi snakker om

 

KAN NOEN SI HER AT DE IKKE HAR VÆRT OPPE i 28 time PÅ ET LAN?

 

 

FFS slutt å kalle han nolifer, er mye mer nolifer å gjøre det solo 60>70 på 3 days /played lol.

 

 

 

Slutt å whine, han er amazing, dette var planlegging med Cau (EU første til 60) og guildet millenium, de har planlagt satt opp hvordan de skal gjøre det i flere uker.

 

 

 

Er det ikke DIGG at US lager "ZOMGSZDASDFASD FAKE POSTS" tråder?

 

 

Enjoy.

Lenke til kommentar
Selv på et LAN er alle kjørt tom for energi etter 20 timers spilling og legger seg. Her snakker vi om det tilfellet fra SouthPark "THE ONE WHO HAS NO LIFE AT ALL" person.

7741241[/snapback]

 

Jeg har vært våken og på lan sammenhengende i 50ish timer.

Jeg har et liv.

 

You fail.

Lenke til kommentar

La nå denne magen få den "respekten" han ønsker i miljøet sier nå jeg. Tross alt, han har jo dinget 70 uten å gjøre noe særlig selv :!: Ære være laget han har med seg som ofrer seg selv for en guildies.

 

Selv stresser jeg overhodet ikke etter level 70 i det hele tatt. Knapt nok spilt på hverken magen eller hunteren. Rerollet et par karakterer, men lagt også de på hylla foreløbig. Orker ikke stresset det er å "tråkke" på alle andre enten det dreier seg om startplassen level 1 eller "startplassen" level 60.

 

Koser meg med et par andre karakterer, en horde lvl 37 hunter og en allianse lvl 20 paladin i påvente av at alt skal roe seg litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...