Gå til innhold

Første dag i TBC. hva gjor dere på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Min første dag med The Burning Crusade (som var i går) gikk med til å vente på ca. 1GB med patcher, så noen få timer spilling med min nye Draenei hunter på Shattered Halls (eller hva nå denna realmen heter), og kom til level 5 før klokken var blitt såpass mye at det var på tide å køye.

 

Førsteinntrykket er ganske godt, trolig fordi jeg ikke har spilt på ca. ett år nå, og det er deilig å komme tilbake til en server hvor alle starter med blanke ark, og man i tillegg har nye steder å se og oppleve.

 

Førsteinntrykket er ganske godt, men det kan jo også ha sammenheng med at jeg aldri har spilt hunter før, og hunter virker som en ganske artig rase. Kan selvsagt også ha sammenheng med at samme gjengen jeg begynnte å spille med WoW ved release i 2005 også startet igjen, så litt nostalgi-trip der vi tusler rundt og dropkicker udyr.

 

Eneste som irriterer meg grenseløst er at jeg blir utsatt for et lass med random disconnects, men dette kan selvfølgelig ha sammenheng med at routeren jeg nå har er absolutt kuse.

 

Uansett, jeg gleder meg til å ta fatt på WoW igjen, tror det kan bli spennende. Evt. blir jeg dritlei rundt level 30 og gir beng igjen ;)

Lenke til kommentar

Min kæreste havde købt Special Edition til mig :dribble:

 

Jeg skabte en female dranai paladin på en "recommended" server. Flot område og fin historie, men lidt for mange i startområdet. Dette er vel hvad man kan forvente. En del irriterende lag.

 

Spillede lidt og beundrede omgivelserne en del.

 

Bloodelves ser ikke fristende ud, synes jeg.

 

PS: http://www.godmodeonline.com/ (Gå tilbage til den for onsdag hvis du læser dette fredag eller senere).

Endret av Nikitta
Lenke til kommentar

Det højeste jeg har er en lvl 51 gnome warrior. På den ene side er jeg nysgerrig og vil se Outlands, men på den anden side er det irriterende at tænke på at komme nok op i level for at kunne komme derhen.

 

Jeg gider ikke at spille for at komme op i level hurtigt, men jeg vil så gerne til Outlands.

 

Måske jeg skulle prøve at finde mig en god guild, men findes der en på dette level for folk som ikke bare vil spille for at komme hurtigt op i level? En hvor Guild-chat ikke lyder som Beavis & Butthead? En for os som vil nyde og oplevel spillet, i stedet for at absolut skulle have det bedste udstyr og det højeste level, så hurtigt som muligt? Findes det?

Endret av Nikitta
Lenke til kommentar

Første dagen gjorde jeg alt jeg kunne :p bestemte meg for og holde på til jeg lvl'a til 61, det tok sin tid^^

 

Angrer ikke på at jeg kjøpte BC, nå blei wow plutselig sprøtt igjen :D

 

3 instancer og masse quester var det jeg rakk frem til jeg lvl'et.

 

Litt eye candy til de som ikke har fått BC enda:

 

Rett på insiden av portalen

insidenmh9.th.jpg

 

 

Honor Hold

honorholdgw9.th.jpg

 

 

Skulle bare mangle om ikke Transformers skulle få en plass i wow xD

Mecanical fel reaver. svære jævler.. hehe

transformernn6.th.jpg

 

 

Begynnelsen av den første instancen jeg gjorde

startenavinstancenev2.th.jpg

 

 

Denne plassen var forvirrans og gå på, den skeve bakken fikk meg nesten til og dette av stolen xD

ghostll4.th.jpg

 

 

En av instance bossane

bosszs4.th.jpg

 

 

Dette er bare noe av det jeg fikk. masse som alerede var disenchanta når jeg begynte og ta screenies av de

itemlisteja2.th.jpg

 

 

Siste bossen i den første instancen

sistebosshi7.th.jpg

 

 

 

Omor the uhscarred. siste bossen i den andre instancen jeg var i

bossjm6.th.jpg

 

 

 

Favoritt våpenet av alle våpen xD

The Stoppable force

thestoppableforcegz0.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...