Gjest Slettet+142 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hallo... har planer om å kjøpe meg ny mus sant.. det er jo ikke noe spesiell big deal, men jeg vil ha det som passer best for meg av G7 og MX Revolution... så er det noen som har lyst til å dele sine erfaringer med disse musene med meg? Det jeg stort sett gjr på data er å spille CSS, programmere, skrive dokumenter, lese nyheter/dokumentasjoner o.l. Hvilken mus passer best for meg? - er MX Revolution en bra mus å spille med? - er G7 en bra mus å bruke til generell databruk? sammenligning av musene på logitech.no Håper på svar (innen torsdag.. ) Endret 16. januar 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Brukte G7 tidligere, til generelt og spill bruk, eneste jeg hadde og utsette på den var bateritiden. Byttet 2 ganger om dagen, gjerne begynte 'lite strøm' lyset og blinke midt i en fps kamp på nettet Endret 17. januar 2007 av B-QL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) bytte batteri 2xdagen ja.. damn. da spiller du mye:P To sett med superlette litiumion-batterier og mekanisme for hurtig batteriskiftNå er det slutt på å avbryte spillet når batteriene må lades. I standard spillmodus holder batteriene til opptil to og en halv dags spilling.*** *** Basert på gjennomsnittlig 4 timers spilling per dag så G7 er jo da bra til spilling. det er isåfall G5. men hvordan funker den til surfing og dokumentstuff da? Endret 17. januar 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 ingen som har prøvd MX lr VX Revolution her? =/ Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har MX. Synes den er genialt bra. Ligger bra i hånden og har ikke hat problemer med spilling heller. Batteritiden er veldig bra. Har den flere dager uten å lade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) bra med svar da har jeg fått et svar for begge musene. musen er bra til spilling. jeg kjøper en av musene senere idag, så inntil da er det bare å poste sine meninger som kan hjelpe meg å velge Endret 18. januar 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har MX revolution. Ergonomien er helt fantastisk digg i forhold til min gamle MX518. Eneste jeg har å utsette på er at den i blandt lagger, dette kan være utrolig irriterende. Vill ikke anbefale den til å spille med men til vanlig bruk er den herlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 ja ok. lagger kjiipt. da er det vel bare å håpe på at G7 er bra til vanlig bruk da noen flere som har erfaring med G7? vanlig bruk? kjiipt om MX lagger, fordi det var den jeg hadde mest lyst på Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 det eneste jeg vet om mx revolution i forhold til G5 er at den glir UTOLIG!! dårlig... du vil ikke tro det før du prøver den... hvis du velger den må du hvertfall ha glids eller glads eller hva det nå heter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) humm humm.. da går jeg for G7.. har fått en intrykk av at MX Revolution absolutt ikke er noe for spilling Endret 18. januar 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå