Gå til innhold

Windows XP?

Stanton

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Regner med at det er en del mennesker som har meninger om dette emnet.

Når jeg straks skal sette inn min nye harddisk, bør jeg gå for XP eller noe annet?

Alternativet for meg føler jeg er Windows 98, og ikke Windows Me som jeg har i dag. 98 var et "mye" mere stabilt system enn Me er.

Om det skulle bli slik at jeg går for XP, hvordan bør jeg gå frem? Bør jeg kjøpe meg en XP, eller er det like greit å låne seg en "sikkerhets-kopi" fra ett eller annet sted?

Ok, takker for oppmerksomheten, og regner med at det er en del mennesker som har meninger om dette.

Bjørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes XP er bedre på spill og er mer stabilt enn 2000, men de skal vel egentlig være mer eller mindre det samme... Er ikke helt sikker for jeg har ikke testet med SP3, men likte ikke 2000 før... Og så ser jo Xp mye koseligere ut da ! :wink:

Win 98 er vel også et bra alternativ når det kommer til spilling, men begynner vel å bli litt utdatert.. Bra at du ihverfall kvitter deg med ME, er vel et av de mest crappy OSene jeg har prøvd tror jeg..

Kjører XP pro selv, om du velger pro eller home er vel et spm om hva du vil betale (hvis du skal kjøpe det da..)

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal kjøpe det ja??? He he....

Ikke helt sikker der, men hva er alternativene?

Er ikke veldig fornøyd med å gi enda mere av mine surt opptjente dollars til Bill.

Har jo hørt at det ikke er så lett å bruke en "sikkerhes-kpoi" av XP, fordi det er verifiseringskoder som hele tiden sjekker om dette er en kjøpt og registrert versjon.

Hva er riktig?

Bjørn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...