akira7 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har bestemt meg nå å selge min gamle bil og vurderer å kjøpe en ny bil. Har sett på finn og autodb, men fant ingen biler som passet meg. Så jeg har vendt snuten mot det tyske markedet. Så derfor lurer jeg på hvordan man gjør for å importere bil fra utlandet? Vil bare ha en step by step guide, sånn at jeg enkelt og greit kan importere en bil uten noen problemer. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 På www.toll.no får du svar på det du spør etter. I artikkelen Toll og avgifter ved innførsel av motorkjøretøy er alle krav som er stillt til deg listet opp. Lenke til kommentar
Fresh_prince Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 sjekk denne linken. Bra veiledning http://www.samag.no/veiledning.htm Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Lurer litt på hvilken bil du vil ha jeg da, siden du ikke fant noen biler på Finn og Autodb som falt i smak. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Har en bekjent i Tyskland som jeg har snakket med, som skal sjekke om det er biler som tilfredstiller meg rundt området der han bor, så ja. Regner med det blir en BMW 3'serie E46. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå