amundsf Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei! Litt usikker på om dette er riktig forum, men fant ingen bedre.. Mod får flytte hvis feil. Jeg er ute etter to ting: 1. Vanlig TV-kabel. I huset... Gjerne i en webshop, og helst komplett. Hadde sikkert funnet denne selv, men litt usikker på navnet på kabelen etc... Spesielt siden jeg uansett trenger hjelp til spørsmål 2 under tok jeg denne med også... 2. Veggkontakt til TV m/ radio. Dette er sikkert greit, helt standard vil jeg tro. Men det jeg lurer på er om det finnes noen kontakter som kombinerer TV/radio med to TP-kontakter også? Har dratt "litt" TP-kabel i rørene hjemme, og skulle gjerne fått dette til å se pent ut. Kan selvsagt kutte i "plata", men enda bedre er det jo hvis det finnes "plater" med både TV/radio og TP kontakter... Finnes dette? Og hvor får jeg tak i det i så fall? Sikkert et DÅRLIG innlegg dette - men er trøtt nå og må få kommet meg i seng... - Amund Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Svar på 1: Men bruker kun betegnelsen "vanlig antennekabel" eller coax kabel. Husk å kjøpe en med god skjerming. Svar på 2: Har ikke hørt om denne kominasjonen før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå