Gå til innhold

Genialt spill - FlashElementTD

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarer dere den 2. bossen?

7748826[/snapback]

Niks, han slipper gjennom hver eneste gang jeg prøver.

Skjønner ikke hvordan dere klarer å få så mange poeng, hva er hemmeligheten? Ser på high scores og jeg skjønner ikke hvordan de klarer å få så mange poeng :hmm:

Lenke til kommentar
Hvordan greier dere så forbanna mye poeng?

Fått 13045 på maks

7748493[/snapback]

Penger = Poeng. Så om man samler på pengene å får interest ut av det, så får man mere penger. Her må man være rasjonell og selge alt man eier likefør det siste dyret er dau

Lenke til kommentar

post-87412-1169139835_thumb.jpg

solgte alle og begynte å bygge ild tårn øvers så splash damagen skulle ta de når de var samlet.

etterhvert når de begynte å komme nedover begynte jeg med MASSE earth tårn for å ta de med lite liv som hadde blitt nesten døde av fire-tårnene.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Hvordan får dere bygget rocket towers og alle de tinga der? :dontgetit:

7750046[/snapback]

Du trenger ikke rocket towers osv.. De 97k jeg fikk sist der brukte jeg bare kanoner på.. Også satt jeg opp noen AIR for de få gangene det er kun Air. Prøv deg frem :)

- hsds

Lenke til kommentar

Ok... Noen spørsmål anngående dette fryktelig avhengighetsskapende og frustrerende spiller.

1. Bør man satse på å kjøpe alle upgrades først, eller er det bedre med den upgraden hvor man får mer penger?

2. Bør man sentrere alle tårn på midten, eller bør man la de være rundt hele banen?

3. Hvilke tårn er verdt å satse på?

Kommer kanskje på mer spm. senere!

Lenke til kommentar

Du klarer deg helt fint uten fire, earth og alt det tullet der. Bare oppgrader interrest hver gang du får 1 wood.. Så pøser du bare på med kanoner og air ettersom det lønner seg.. Poenget er å bruke minst mulig ressurser for å komme seg igjennom en level..

- hsds

Lenke til kommentar

1. Først Fire, så water, så earth. Du bygger ikke noen earthtowers, den bruker du for å kjøpe combo tower.

2. Alle i midten, med water rundt der det er nødvendig for å slowe dem tidligst mulig. Du kan ha fire i starten, men rockets må være i midten.

3. Se 1.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...